?.?.? Lille fersken ?.?.?

Wembie

Elsker forumet
Da var det min tur til å lage en dagbok da....helt uvirkelig at jeg faktisk er gravid...kjenner at det enda ikke har gått heeeelt opp for meg...jeg er liksom litt avventende...ettersom jeg er redd for å miste på nytt...

Meeeeen jeg skal ikke la bekymringene ta overhånd...jeg har nemlig planlagt å nyyyyyte denne graviditeten, for dette svangerskapet skal vare i 9 fantastiske måneder...Og nettopp derfor har jeg lyst til å ha et sted hvor jeg kan planlegge og ikke minst drømme litt...hvor jeg kan legge ut bilder av både magen som vokser, men også av ting og tang som ?.?.? lille fersken ?.?.?  skal få[:)][:)][:)]

For enten jeg tror det eller ei, så har jeg faktisk en liten en i magen[:D][:D][:D] jeg har bevis[;)][;)][;)]

Er forresten bare å kommentere saker og ting hvis dere føler for det[:)][:)][:)] innslag fra snuppene er alltid velkomne[:D]

Denne her MÅÅÅÅÅÅ jeg bare ha...tenk å sitte i den da, gynge frem og tilbake med en liten en i fange å synge:

Vi har ei tulle med øyne blå
Vi har ei tulle med øyne blå,
med silkehår og med ører små,
og midt i fjeset en liten nese
så stor som så.

Så bløt som fløyel er hennes kinn,
og hun er deilig og tykk og trinn
med dukkehender og to små tenner
i munnen sin.

Og hun kan bite i sine tær,
og hun kan danse foruten klær,
og hun kan spise og stå og vise
hvor stor hun er.

Og Tulla rusker i pappas hår,
og ler og vinker til den som går,
og baker kake og lar oss smake
på alt hun får.

I baljen plasker hun, kan du tro!
Vi hører aldri hun skriker no`.
Nei, jammen skulle du se vår tulle
hvor hun er god!

Hvis det er ei jente da[;)][;)][;)] Har fortsatt ikke funnet en sang jeg vil synge dersom det er en gutt i magen[;)] men heldigvis så har jeg jo fortstt 8 måneder på meg[;)][;)][:)]

Gratulerer så mye[:D] Er en helt rar følelse å vite at man er gravid!! Helt merkelig!
Er glad jeg "glemmer" det litt bort noen ganger, for jeg er litt for flink til å tenke altfor mye på det[8D][8D]

Åh, den stolen der, med lammeskinn oppi, DET har jeg og lyst på[:D]
Får se om vi har plass til det, altså[:)][:)]

Foressten, gratulerer med positiv test, og dagbok[:D]

ORIGINAL: Frøken S

Lammeskinn i hvitt er allerede kjøpt inn[:D] Kom over et tilbud sist, som jeg ikke kunne la gå fra meg[;)] så det ligger klart i boden[:D][:D][:D]

Unnfangelsen finner sted omkring: 3. mai 2010
Hjertet begynner å slå: 28. mai 2010
Embryoet beveger seg: 21. juni 2010
Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 28. juni 2010
Alle indre organer er ferdig formet: 28. juni 2010
Risikoen for spontanabort avtar: 12. juli 2010
Kvalmen avtar for de fleste: 19. juli 2010
Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 26. juli 2010
Fosteret svelger og tisser: 9. august 2010
Tid for ultralyd: 16. august 2010
Du kan kjenne fosterets bevegelser: 23. august 2010
Fosteret begynner å få et søvnmønster: 6. september 2010
Fosteret begynner å høre: 27. september 2010
Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 25. oktober 2010
Mange fostre legger seg med hodet ned: 29. november 2010
Svangerskapspermisjonen begynner: 5. januar 2011
Antatt termindato: 26.januar 2011

Jeg var faktisk ikke klar over at hjertet skal begynne å slå om så få dager....litt deilig å tenke på at jeg på denne tiden i neste uke, har vært igjennom en av de mere risikable fasene...På tirsdag skal jeg forresten til legen...kommer til å be om tidlig UL, så håper jeg får se det lille bankende hjertet om ikke alt for lenge[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Wembie

ORIGINAL: Frøken S

Lammeskinn i hvitt er allerede kjøpt inn[:D] Kom over et tilbud sist, som jeg ikke kunne la gå fra meg[;)] så det ligger klart i boden[:D][:D][:D]

Åh, så koselig da[:)][:)]

Jeg har sikkert testet annenhver dag siden jeg fant ut at jeg var gravid....[8D][8D][8D][:-][:-][:-] Er det mulig??? Tydeligvis[;)][;)][;)] Det er bare så ufattelig godt å se at den streken blir sterkere og sterkere...Det betyr jo at det faktisk skjer noe!![:D][:D][:D] Blir overlykkelig hver gang jeg...

Her ser dere dagens test...nok et bevis på at jeg faktisk er gravid[:D][:D][:D]tro det eller ei[;)]

Herlig! tok TRE tester igår[;)][;)] greier ikke å skjønne det helt[8D]

Det verste av alt er at jeg mest sannsynlig kommer til å bestille enda flere...for det minker nemlig i skapet på badet...har sikkert bare 2 igjen....hvor teit går det an å bli[:)][;)]hihi...

Men skal prøve å ikke teste på en stund nå da...får jo svar på prøver som jeg tok i går i morgen, så jeg regner med at jeg kommer til å bli litt roligere da...

Nok en gang....hvis det blir ei jente[;)] så SKAL jeg strikke en sånn her...

http://www.garnstudio.com/drops/mag/b16/1/1-2.jpg

Seeeeee hvor fin da...kjempe nusselig...Forelska meg helt jeg....Herregud jeg er glad for at jeg har en liten en i magen[:D][:D]

Innom og leser litt[:)] Det kommer til å gå så bra i dette svangerskapet så nyt det[:)] Hehe.... du liker å teste[:D] Jeg også, men mannen min er litt streng[8D][:D]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Innom og leser litt[:)] Det kommer til å gå så bra i dette svangerskapet så nyt det[:)] Hehe.... du liker å teste[:D] Jeg også, men mannen min er litt streng[8D][:D]

Til min store sorg, oppdaget jeg i går at jeg faktisk var tom for tester...var kun el-tester igjen, og de trenger jeg jo ikke akkurat...fikk streng beskjed av sambo, at det sikkert var til det beste, og at nye tester IKKE skulle bestilles...så jeg får nok høre på min kjære jeg også[:D][8D]

Håper jo å tror vel egentlig at dette svangerskapet skal gå bra...men samtidig så er jeg veldig forsiktig fortsatt...kjenner at jeg føler litt ekstra på det akkurat i dag, siden jeg hadde min første blødning forrige gang når jeg var like langt som jeg er nå...Men så langt....IKKE EN DRÅPE[:D][:D][:D] Dessuten fikk jeg innkalling til tidlig Ul i går...litt usikker på når det blir, ettersom jeg er i syden på tidspunktet jeg fikk, men skal prøve å få ny time kun et par dager senere...Det går nok opp for meg da...forhåpentligvis[;)][;)][;)]

Drømmer allerede om barnerommet....Kommer til å bli såååå koselig...Har en sprinkelseng stående fra før...så får vel kjøpe matchende stellebord...Drømmer om et heeeelt duuuust rom...lyst på veggene, lyse møbler, lyse gardiner...også selvfølgelig med litt innslag av enten rosa eller blått...

Back
Topp