S
sørlandssnuppa
Guest
Even ble født i går kl 11:45, 135 gram og 26 cm lang. Det hele var ganske raskt overstått, jeg hadde akkurat rukket å be om epidural da han meldte sin ankomst. Slapp heldigvis å sette den. Vondt var det, aller mest i hjertet. Men han var fin, bitteliten og lik sin bror i kropp og ansikt. I dag har vi vært tilbake på sykehuset for å stelle han og gjøre eska hans litt mer personlig, syns det var så trist at han skulle ligge på et alt for stort putevar fra sykehuset. Har strikket lue og et lite teppe med hjerte på, og så pakket vi han inn i en av storebrors gamle kosekluter, mens han fikk en annen som laken. En bitteliten bamse fikk han også med seg. Han blir lagt på minnelunden i morra, og blir ikke kremert. Så da tenkte vi å dra dit i helgen sammen med storebror og tenne lys og legge ned blomster, og så kjøper vi to bamser-en til storebror og en som kan ligge på graven til lillebror. Heldigvis er det lov å pynte her, hvis ikke hadde vi nok valgt å legge han hos besteforeldrene mine.
Hvordan kommer en seg gjennom dette her? I etterkant? Jeg har noen jeg kan snakke med, profesjonelle folk, så den biten er dekka. Men ellers, sånn i hverdagen-hva gjør dere andre? Har foreløpig kjøpt tulipaner i friske farger, og har tenkt å fortsette med det til det føles bedre. Kjenner behov for friske farger og er veldig glad for at det er sol og vårfint ute, selv om det fremdeles er vinter.
Hvordan kommer en seg gjennom dette her? I etterkant? Jeg har noen jeg kan snakke med, profesjonelle folk, så den biten er dekka. Men ellers, sånn i hverdagen-hva gjør dere andre? Har foreløpig kjøpt tulipaner i friske farger, og har tenkt å fortsette med det til det føles bedre. Kjenner behov for friske farger og er veldig glad for at det er sol og vårfint ute, selv om det fremdeles er vinter.