LILLE CO KRABBER OG VINKER!!

Pinata og Bøllegull

Gift med forumet
Nå har mitt lille gull fått 2 tenner nede!!! Å for noen dager sine begynte hun å krabbe fremover på alle 4!!!!!!!Å hun går når hun holder oss i pekefingrene! STOLT MAMMA!!!! Å ikke minst har hun lært seg å vinke!!!

Tiden går så fort!!!!!!

Hva gjør deres små nå? skal jo ikke sammenligne siden alle er forskjellige..men det er morro  å høre likvel [:D]

så morro da. Her har han ikke begynt å krabbe ennå, men øver som bare det med å prøve å skubbe seg fram.
Han har også lært seg å vinke og vise hvor stooooor han er... hehehe.. og så leker han bø tittei selv. tihi..

åhhh, de er så skjønne de små/store vakringene våre.. :)

ORIGINAL: Islilja

Så flink! [:D] 

Snuppa mi krabber bakover[8|] Men tror hun snart "knekker" koden på hvordan å komme seg framover og. Hun åler seg rundt og kommer seg alltids på en komisk måte dit hun vil. Ler oss ihjel av hun iblandt[:D]

så flinke de er!!![:D] gleder meg sånn til det skjer noe mer her også[:D] men foreløpig så er det kun rulling begge veier og han klarer snu se i sirkel visst dere skjønner hva jeg mener[8D] altså, han drar se verken frem eller bakover men rundt i sirkel[:D] han prøver å få føttene under resten av kroppen men føttene glir bare unna men det blir vel snart[:)] forhaster meg ikke siden dattera mi var 10 mnd før hun begynte å krype å reise seg opp.[:)]

So morsomt att dei blir større og større [:D]
Eg har ei jente som er over alt.. ho krype ikkje, men åla, drar,rulla og skubba seg over alt. Vinka, gjemmer seg under koseluten og venta på att noken skal spør kor ho er, for so å dra den vekk og rope. Rare lille jenta mi..
Og ho skal aller helst stå. Vippestolen hata ho som pesten.. [:D] er alltid på ledning jakt.. ikkje for å bite på dei, men for å slå med dei i gulvet.. roping er og veldig kjekt, ho har funnet ut att det hjelpe for å få oppmerksomhet. [:D]

åhh så flink[:D][:D][:D]

her står hun når hun holder seg (jeg står likeved altså for hun står ikke lenge)
sitter selv (sitter også likeved for er ikke 100% stødig selv enda)
krabber bakover
og har akkurat begynt med vinkingen[;)] (eller vinking og vinking, hun "vinker" men hvor bevisst det er vet jeg nå ikke[8D])

såååååååååå flink da! :D:D du har good grun til å være stolt :D

Så flink hun er da, skjer så mye moro fremover nå [:D]
Her å har hun begynt å få fart på seg, krabber overalt å idag har hun begynt å reise seg opp ved ting. Fant henne stående i senga idag tidlig [:)] Hun sitter selv og går når vi holder henne i hendene. Kommet to søte små tannebisser på ei uke nå..

Håper bare det er en GOD stund til ho begynner å gå!! Vil ha "babyen" min litt til [;)][:D] hehe..

Her har vi også en som krabber i full fart fremover og følger etter mor dagen lang[:D]. I går begynte hun å reise seg opp på knærne,mens hun holdt seg fast, og i dag har hun reist seg flere ganger helt opp.....Nå går det unna her. Med dette tempoet skal hun nok snart konfirmeres også[:D][:D][:D]. Mamma og pappa er i hvertfall veldig stolte over flinkisen sin! Hun sitter også. Nok skryt herfra! Over og ut[:D]

ååå så gøy[:D][:D][:D][:D] her er det ikke antydning til oe sånn enda he he he, har litt forvokst bebi forsatt jeg he he

Back
Topp