Lille Brage har det bare fint ;) NÅ MED BILDE

trolltjora

Elsker forumet
10+4 uker, termin 20. Februar. Fingrer er intakte og dæggern meg så vi en liten tisseladd også. Fantastisk å tenke på når fosteret er under 5 cm liksom ;) Bilde kommer når norn viser meg hvordan man kan legge til bilder fra ipad. BILDE I INNLEGG 11 lagt ut av venninna mi labambie som hjalp meg.

Wow :) så kjekt å vite kjønn da :) fint navn :) vi har også bestemt oss for navn :)

WOW! så dere det så tidlig!! heldiggriser! jeg er så spent. :) :)
veldig fint navn :)
vi har guttenavnet klart. blir det jente aner vi ikke! hehe

Ja, det var tidlig å vite kjønn..... men så gøy da :)

Gratulerer så mye :) så gøy og få vite kjønnet,jeg skal til tirsdag og håper de ser det da :)

Gratulerer så mye, er utrolig gøty :)
Var igår jeg, og så det samme som deg :)

Så morsomt å se kjønnet allerede. Begynner å bli noen som vet det her inne, nå. :)

Oi! Kan man se kjønnet så tidlig? ææ..så moro :) Gratulerer! Er selv 10+5 nå og fikk VELDIG lyst å dra på ultralyd igjen bare for å se.. hihi!

Legen så det ganske tilfeldig. Hadde god kontroll på navlestrengen og hvor den var, også plutselig så vi en liten ting vibrere imellom beina!! Og jeg bare "er det der en liten tisseladd?" og han sa litt paff over det veldig klare synet "men man kan aldri være sikkerså tidlig" så sa jeg "neida, vi tar det med en klype salt" men det mente jeg ikke i det hele tatt!! Hehe ;)

Legen så det ganske tilfeldig. Hadde god kontroll på navlestrengen og hvor den var, også plutselig så vi en liten ting vibrere imellom beina!! Og jeg bare "er det der en liten tisseladd?" og han sa litt paff over det veldig klare synet "men man kan aldri være sikkerså tidlig" så sa jeg "neida, vi tar det med en klype salt" men det mente jeg ikke i det hele tatt!! Hehe ;)

trolltjora skrev:

Hvor langt er du på vei?
Legen jeg var hos på ultralyd igår fortalte at bådde gutter og jenter har utovertiss frem til man er 13 uker på vei, og at det er veldig vanskelig å skille mellom dem. Så selvom det var en utovertiss der, betyr det ikke nødvendigvis at det er en gutt..?

Kjempe fint ultralyd bilde forresten, ser ut som at babyene våre ligger ganske likt med armene :)

Kjempe bra bilde! Søt liten mini-bebis :)

Herlig bilde :))))

Så klart og fint bilde da :)

Utrolig så fine bilder det blir så tidlig :) Blir ekstra spennende å få vite om kjønnet stemmer når du kommer på ordinær ul :)

Back
Topp