Lille babyen min.. :)

HanneHM

Gift med forumet
Så lille babyen våres i dag, og jammen var alt bra!!

Grunnen til mine smerter kan være etter en bukplastikk i fjor, arrvev eller noe slikt, som det kommer smerter i nå pga hormoner eller noe.. Legen var kjempe hyggelig, han brukte god tid, og var bare skikkelig bra lege! [8D]

Bilder av lille nurk..

ORIGINAL: Sikon

Sååå bra! [:)] [:)][:)]Nydelig liten baby!!
Sign!

Åh, så godt å høre [:D] Nå er det bare å slappe av og nyte tiden fremover [:)]

[:D][:D]

Nydelig liten baby [:D][;)]

Så nydelig! [:D]

ORIGINAL: rico

[:)][:)][:)][:)]

Så flott da[:D]

Veldig bra bilder [:)] Kan jeg spørre om du tok innvendig eller utvendig ul?
Ønsker ul selv for å se at alt står bra til, men har ikke så veldig lyst på innvendig..

Så kjekt!!

Kos med u-lyd-bilder. Utrulig kor kjapt dei utvikla seg dei første ukene.

ORIGINAL: mitt eget firkløver

Så flott da[:D]

Veldig bra bilder [:)] Kan jeg spørre om du tok innvendig eller utvendig ul?
Ønsker ul selv for å se at alt står bra til, men har ikke så veldig lyst på innvendig..

Jeg tok innvendig. Det var helt greit. Helt til jeg skulle gå å kle på meg, og klarte å snuble i ledningen til "dildoen" som legen holdt på å gjøre ren.. Jeg med rumpa bar.. [8D]

Jeg tok innvendig. Det var helt greit. Helt til jeg skulle gå å kle på meg, og klarte å snuble i ledningen til "dildoen" som legen holdt på å gjøre ren.. Jeg med rumpa bar.. [8D]

off... sniker litt fra feb2010.. oi oi oi... nå fikk jeg meg en skikkelig latter krampe [:D] heh..
nydelig liten baby [:)] heldig du er som har fått sett lille babyen [:)]

ORIGINAL: HanneHM

hihi!!
syns jeg ser det for meg!!

men uansett, så fine bilder!! og så herlig at alt er bra[:)]

Det går kjempe fint og ta innvendig ultralyd. Ingenting og bekymre seg for. de får vist mye bedre bilder med innvendig så tidlig. [;)]

Herlig!![:)]

så fint at det var en logisk forklaring på magesmertene dine!!
Å for en nydelig baby!!

Nå kan du virkelig slappe av og kose deg med svangerskapet!!
Dette kommer til å gå fint!

Takk folkens. Ja, nå skal jeg bare nyte. Fikk lov å ta litt smertestillende når jeg virkelig har det ille, og det hjelper jo det og!! [:)]

Jeg syns også at det var en utrolig skjønn baby, og veldig aktiv, som de andre 2... [&:] [:D]

åå hælledussen[:D]  om ca en uke skal je på ul. åå gleder meg såååå<3

Back
Topp