Lille bøllefrø er umulig i dag

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Vi kom hjem fra turen vår til Halden og Sverige i dag morges i halv 9 tiden.
Og Charlie Alexander har siden da vært vanskelig. Det eneste som har roet han er å henge i puppen. Jeg blir gaaaaal.
Han fiser en del, men det virker ikke som det er magevondt dom plager.
Kan det være økedøgn?
Eller er det rett og slett turen som hsr ødelagt litt for han? At han ikke fant roen når vi kom hkem og nå er skikkelig overtrøtt av å ikke sove i det hele tatt i dag?
Gode tips ønskes.
Både jeg og mannen er slitne etter å ha kjørt fra Halden i natt med så og si ingen søvn :(

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

Sniker...
Høres ut som klassisk økedøgn. ta han med i seng og bli der til i morgen så skal du se alt er bedre.

Sniker...
Høres ut som klassisk økedøgn. ta han med i seng og bli der til i morgen så skal du se alt er bedre.
Blir ikke sjans til å legge meg helt enda, men vi får kose oss med pupp i natt og la oss håpe det er bedre i morgen :)

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Han henger forresten på nå med å ligge oppå ammeputa, bare så kjedelig at jeg ikke får gjort så mye......

Han henger forresten på nå med å ligge oppå ammeputa, bare så kjedelig at jeg ikke får gjort så mye......

Slike dager hører dessverre med. Men du har en veldig god grunn til å sitte helt i ro i stolen/sofaen og bare slappe av ;)

Slike dager hører dessverre med. Men du har en veldig god grunn til å sitte helt i ro i stolen/sofaen og bare slappe av ;)
Det bare passet så veldig dårlig i dag siden vi nettopp er kommet hjem fra en uke ferie og mye å rydde på plass ogklær å vaske :P

Vi har det sånn i dag. Nå har jeg slengt meg på senga med en film og koblet jentungen til puppen. Så får klesvask, oppvask papirer og andre ting bare vente....

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Kan være økedag eller mageknip. Her har vesla vært urolig siden syvtiden. Skreket en del stakkar og hatt maaaange bleier.. Spørs om det er noe jeg har spist... Heldigvis roer hun seg på puppen.. er ikke vanlig at hun skriker slik

Det bare passet så veldig dårlig i dag siden vi nettopp er kommet hjem fra en uke ferie og mye å rydde på plass ogklær å vaske :P

Det passer da aldri?!?!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Han sovnet på fanget mitt rundt midnatt og jeg klarte å lure han i senga si når vi la oss i halv 1 tida :D
Han sov til halv 2 og fikk litt mat og sovnetvigjen i sin egen seng. Da sov han til halv 6.
Tok han da opp i senga til meg for jeg orket ikke sitte å amme :P
Så sov vi til halv 10 :D
Nå sover han på fanget til storesøster ❤
Så det var nok ikke et økedøgn men en økedag :)
Det var godt å få sove i natt ja :)

Back
Topp