Lille attpåklatten vår...

• Trådstarter Trådstarter Gravid
  • Opprettet Opprettet
G

Gravid

Guest
Hei!

Fant ut her om dagen at jeg er gravid! Vi har to barn fra før av, og hadde vel egentlig mer eller mindre tenkt at det ikke blir flere barn her, og vi var fornøyde med det sånn sett, spesielt nå når de to vi har har blitt såpass store. Så viste det seg altså at jeg likevel har blitt gravid i sommerferien. :)

Vi gleder oss veldig til å fortelle nyheten til familien, men jeg og mannen er enige om at vi skal vente i noen uker enda. Jeg er ifølge beregningene akkurat passert 5 uker, og vi ser for oss å vente med å avsløre det til vi har kommet rundt 12 uker.

Trengte bare å "fortelle det til noen". Derfor skriver jeg det her inne ;)

Hei!

Fant ut her om dagen at jeg er gravid! Vi har to barn fra før av, og hadde vel egentlig mer eller mindre tenkt at det ikke blir flere barn her, og vi var fornøyde med det sånn sett, spesielt nå når de to vi har har blitt såpass store. Så viste det seg altså at jeg likevel har blitt gravid i sommerferien. :)

Vi gleder oss veldig til å fortelle nyheten til familien, men jeg og mannen er enige om at vi skal vente i noen uker enda. Jeg er ifølge beregningene akkurat passert 5 uker, og vi ser for oss å vente med å avsløre det til vi har kommet rundt 12 uker.

Trengte bare å "fortelle det til noen". Derfor skriver jeg det her inne ;)

Gratulerer så mye :-)
Har selv en på 19 og en på 14 fra før, så nurket blir 15 og 20 år yngre enn sine søsken :-)
Var planlagt å få ett eller to fellesbarn, bare tok lenger tid å bli gravid enn vi hadde trodd :-/ :-)

Kan være lurt å vente til uke 12, ja, for da er man såpass sikker på alt alt går bra :-)

Gratulerer :D

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Gratulerer. :) Hvor gamle er de du har fra før?
Det er 21,5 år mellom meg og min mors yngste, så det går an.. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tusen takk alle sammen!

De barna vi har fra før er ikke såååå gamle, men jeg føler jo at jeg begynner på nytt. Eldste er 9 og yngste er 6.

Gratulerer så masse :)

Gratulerer :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Gratulerer. :) Hvor gamle er de du har fra før?
Det er 21,5 år mellom meg og min mors yngste, så det går an.. ;)

Bare av nyskjerrighet hvordan var det?
Her blir det 20år mellom eldste og yngste og selv om han gleder seg til å bli storebror igjen så ser jeg utfordringene over hvor godt de egentlig blir kjent :-)

Tusen takk alle sammen!

De barna vi har fra før er ikke såååå gamle, men jeg føler jo at jeg begynner på nytt. Eldste er 9 og yngste er 6.

Jeg har nesten 5 år mellom nr 1 og 2 så går nok kjempebra med 6 og 9 år :-)

Bare av nyskjerrighet hvordan var det?
Her blir det 20år mellom eldste og yngste og selv om han gleder seg til å bli storebror igjen så ser jeg utfordringene over hvor godt de egentlig blir kjent :-)
Jeg flyttet ut da jeg var 18, så det har jo ikke akkurat blitt noe søskenforhold. Jeg bor i tillegg langt unna dem, så vi treffes ikke så ofte. Det blir mest til at de kommer innom på vei til noe annet.

Back
Topp