Lille Adelen <3

K_33

Blir kjent med forumet
Vår lille Adelen kom til verden den 11.12.13. Merket kjempe svake rier halv 12 på formiddagen. Kom inn på sykehuset noen timer senere med 4-5 cm åpning. De fylte oppi badekaret å jeg fikk kommet meg oppi der. På det tidspungtet kom riene veeeldig tette. Hadde ikke tid til å spør etter vann til å drikke engang. Etter ca 20 minutter så såg de at jeg holdt på å svime av oppi badekaret så de valgte å ta meg opp av vannet. Så jeg ventet til rien var over så jeg fikk gå ut av, å menst jeg fikk tatt ene foten over karet så hadde det kommet en ny ri. Jordmoren sa at hun ikke trengte å kjenne på meg for hun visste hvor langt jeg var kommet bare med å se på meg. Med engang jeg var komt opp så sa ho at jeg fikk begynne å trykke visst jeg ville det. HIMMELSK!!! Fra aktiv fødsel til hun var komt ut så brukte jeg nesten 2 timer. Styrtfødsel å stjernekikkert ble hun også :) Låg å såg på stjernene når ho kom :) Hun kom med sine 3320 gr å 50 cm. Heilt perfekt. Nyter dagene maks. Hun henger fast i puppen å koser seg. Hun kom forresten kl 17.22


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
gratulerer :D
 
Gratulerer med lille Adelen. Fint navn :)
 
Tusen takk alle sammen :) Ja falt helt for navnet :) Like nydelig som lille jenta vår <3


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Back
Topp