lille-17.mai!

lenemor

Forumet er livet
Bare en dag igjen!

Her har det vært en slitsom natt - Johanna har hostet så jeg har våknet flere ganger og sett til henne...og hver gang har senga til G vært tom, så jeg har sjekket mobilen og ut av vinduet for å se om han er i "tjømda"... så våknet August litt før tre og var sulten. Når han hadde sovnet igjen gikk jeg ned for å se om G hadde kommet hjem og lagt seg på sofaen, og nettopp da kom han inn døra - rimelig påseglet, men ikke verre enn at han kom seg opp og i seng uten vansker.

August våknet igjen ti over fire, så da la jeg meg like godt inn til han - han er tett i nesa, og det er tydeligvis tann på gang, jeg ser en hvit prikk nede - venstre fortann er på vei. Sover så dårlig på gjesterommet, senga er alt for myk for meg (elsket den da jeg var gravid da....)

Nå sover han ute i vogna, Johanna ser barne-tv og jeg gjesper, drikker kaffe og surfer. Er skrubbsulten, men tenkte å vente til G våkner før jeg lager frokost... men våkner han ikke i løpet av et kvarter får han bare lage seg mat selv! (ja, jeg er misunnelig på at han kan sove lenge - jeg har nemlig ikke gjort det på lenge!)

Med to barn som ikke er helt i slaget holder vi oss nok hjemme i dag - det får bli tv, bøker og tegnesaker... August er fornøyd med å øve på krabbingen - han står på alle fire og gynger skikkelig nå

Uff og uff for ei natt, Lenemor [:o]
Håper snart dine søte små blir ordentlig friske så du kan få sove igjen.

Her kom Linnea inn til oss i 4-5-tida tror jeg.... ho sovna ei stund, men
ville opp å se på BarneTV før 05.30! Jeg ba ho om å sove litt til for det var
så tidlig a ikke engang BarneTV var begynt! Men litt før halv 7 så orka ho
ikke lenger, og jeg måtte sette på TV for ho.

Jeg har ikke sovet ordentlig etter at ho kom inn til oss og frem til jeg sto opp
litt over 9, så ryggen er gåen og skuldera verker [:'(] Men det bedrer seg heldigvis
etterhvert.

Skal ta turen ned i kjelleren snart for å lage kort til minste broren min som er
12 år idag sammen med Linnea [:)] Ho syns det er kjempestas å få være med
å lage kort.

Ellers er det regnvær her idag, og det passer veldig dårlig siden vi skulle holde
på å vaske huset og rydde her ute som den nye terrassen skal komme....[:'(]

Ha en fortsatt fin dag alle sammen [:D]

Aslak har sovet godt i natt.. sovet 7 timer sammenhengende!!! hehe ikke så verst det.. men var ikke så praktisk da han mente det var morgen kl 4! Så det var nok en forandring for han også!

Nå har jeg laget nonstopis til i morgen.. har ryddet litt... og skal rydde enda mer!

God dag!

I dag våknet Mari litt tidlig, så da våknet både Maja og jeg litt før vi hadde tenkt. Gjeeeesp. Men så fikk vi ligge litt følr vi stod opp da. Begge ungene var litt sure på morran, men det kom seg da Mari sov og Maja fikk gå til naboen for å leke.

Jeg har hatt en deilig løpetur i regnværet. Ble ca 9 km og det var deilig. Skal ta en runde shred seinere i kveld, for det har jeg ikke vært så flink til de siste dagene.

Maja er med M på fotballkamp. Det er nok stor stas, og hun har gledet seg i hele dag. Spent på å høre når de kommer hjem. Nå sover Mari litt igjen, så da kan jeg kose meg med data og TV før vi skal leke litt igjen. Vi hadde det så koselig i stad med sangstund og dansing, så jeg tror vi må ta en runde til når hun våkner, hehe.

Oj, ja og så må jeg stryke Maja sin bunadskjorte kom jeg på nå...og sjekke antrekket til oss alle....

Ønsker dere en fin dag...

Her vekte faktisk Sindre meg FØR klokka.. Og den ringer kl 06.. [8D]
Men så var det avgårde til jobb..

Etter jobben dro vi opp til mamma, og da blei Maren bare mer og mer sutrete.. Så gjett hvem som har feber i kveld.. Joda.. Det er ho.. Meeen vi får nå se hvordan det er i morgen tidlig.. Ho spiser godt og er i fin form, så om allmenntilstanden er ok i morgen, så må vi vel ta en liten tur i toget, og kjøpe en is før vi drar hjem.. Får se.. Så skal man jo selvfølgelig jobbe 17.mai.. Men men.. Det er gode penger da..! [:)]

Back
Topp