Lillashampo og lyse fuger

anines

Elsker forumet
På fredag flyttet vi inn i ny leilighet som vi har brukt en del penger i på oppussing. I dag skulle jeg i dusjen, og det slo meg da jeg skulle ta shampoo i håret at jeg kanskje ikke turte å bruke lillashampoen min. Altså, det er jo en ganske sterk farge, og både fingrene/neglene mine og hodebunnen blir jo lilla, så tenker at det må jo sette seg veldig lett i fugene mellom flisene? :p Noen med erfaringer? :p

Lilla sjampo??

Det burde vel gå bra så lenge du passer på at det ikke blir liggende noe rester i dusjen. Jeg brukte det senest i går og fikk ikke noe merker ihvertfall. Du kan jo ha en svamp i dusjen og skrubbe med en gang :)

Det burde vel gå bra så lenge du passer på at det ikke blir liggende noe rester i dusjen. Jeg brukte det senest i går og fikk ikke noe merker ihvertfall. Du kan jo ha en svamp i dusjen og skrubbe med en gang :)
Bare føler fargen setter seg i alt med en gang :o Kjipt med lilla fuger under en uke etter at badet er helt nytt :p Men får vel bare prøve ut forsiktig og ha en skrubb med meg ja.

Har helt nye lyse bad, bruker den lilla fudge-sjampoen, ingen merker. Men passer på å spyle godt. Hendene er det verre med, de ser jo ikke ut etter hårvask;)

Har helt nye lyse bad, bruker den lilla fudge-sjampoen, ingen merker. Men passer på å spyle godt. Hendene er det verre med, de ser jo ikke ut etter hårvask;)
Er fudge jeg også har. Haha, hendene ser jo ikke ut nei, det er en av grunnene til at jeg har vært litt skeptisk :p

Back
Topp