Lillas dagbok - Prøver på nr 2!

DC38339D-C9AA-48E3-B7E6-8D78B8637924.jpeg


15 DPO / 4+1

Sååå fornøyd med dagens test :love7

Nå må den bare holde! :smiley-angelic001 Ingen andre symptomer enn ømme pupper enn så lenge :)
 
Vis vedlegget 314632

15 DPO / 4+1

Sååå fornøyd med dagens test :love7

Nå må den bare holde! :smiley-angelic001 Ingen andre symptomer enn ømme pupper enn så lenge :)

Fin stigning ❤️ Når tenker du å melde deg inn i august-forumet? Jeg vurderer å vente til jeg er over grensen for kjemisk, men får jo nesten lyst til å registere meg med en gang ☺️
 
Fin stigning ❤️ Når tenker du å melde deg inn i august-forumet? Jeg vurderer å vente til jeg er over grensen for kjemisk, men får jo nesten lyst til å registere meg med en gang ☺️

Tusen takk! :D Godt å høre at det ikke bare er jeg som ser stigningen :hilarious:

Vet du, jeg tror ikke jeg tør melde meg inn før etter første TUL eller evt. uke 12. Var så kjipt å melde meg ut fra de to andre :sorry:
 
Tusen takk! :D Godt å høre at det ikke bare er jeg som ser stigningen :hilarious:

Vet du, jeg tror ikke jeg tør melde meg inn før etter første TUL eller evt. uke 12. Var så kjipt å melde meg ut fra de to andre :sorry:

Det skjønner jeg. Jeg syns egentlig det gikk helt greit å melde seg ut av selve gruppen, men var jo trist at man måtte det i utgangspunktet. Får se an litt hva jeg gjør ☺️
 
Det skjønner jeg. Jeg syns egentlig det gikk helt greit å melde seg ut av selve gruppen, men var jo trist at man måtte det i utgangspunktet. Får se an litt hva jeg gjør ☺️

Jeg driver med litt sånn selvpining skjønner du, så går av og til inn i de gamle gruppene og ser - ikke lurt! :hilarious::hungover:
 
Ja etter den i uke 9 tenker jeg at man bør være ganske så safe :rolleyes: Men skjønner bekymringen, man klarer jo aldri legge det helt fra seg :bag: Vil gjerne ha oppdatering når du har vært! :)
Nå er jeg ferdig på TUL :rolleyes: der var det en sprell levende liten bebbis som kosa seg og alt var som det skulle :Heartred
 
Fin stigning ❤️ Når tenker du å melde deg inn i august-forumet? Jeg vurderer å vente til jeg er over grensen for kjemisk, men får jo nesten lyst til å registere meg med en gang ☺️

Nå ble jeg inspirert av deg og meldte meg inn jeg også :bag::angelic:
 
Gratulerer så mye! Så fantastisk å se :Heartred
 
D91E78B0-A932-49C5-AA24-4F8ECC6C0C69.jpeg


17 DPO / 4+3

Sier meg fornøyd med dagens test også :D

Sambo mener vi er ferdige med testing nå, og jeg er egentlig enig. Stigningen ser bra ut, og jeg må prøve å slappe av og tro at dette går bra helt til det motsatte er bevist. Litt lyst til å ta med meg en digital på juleferie for å jakte 3+, men vi får se :angelic:
 
Vis vedlegget 314869

17 DPO / 4+3
Sier meg fornøyd med dagens test også :D

Sambo mener vi er ferdige med testing nå, og jeg er egentlig enig. Stigningen ser bra ut, og jeg må prøve å slappe av og tro at dette går bra helt til det motsatte er bevist. Litt lyst til å ta med meg en digital på juleferie for å jakte 3+, men vi får se :angelic:

Nesten like mørke nå, så gøy ☺️ Hvis du har en digital så kan jo være litt gøy å ta den når men er noen dager over 5+0, så man kan føle seg ganske sikker på at den vil vise 3+ :)
 
Nesten like mørke nå, så gøy ☺️ Hvis du har en digital så kan jo være litt gøy å ta den når men er noen dager over 5+0, så man kan føle seg ganske sikker på at den vil vise 3+ :)

Takk, er kjempefornøyd! :)

Ja, det jeg tenkte... Sist gang (da det ikke gikk) tok jeg en digital da jeg var 5+6 og fikk fortsatt 2-3. Så det å få 3+ etter 5+0 nå hadde vært en stor milepæl for meg :rolleyes::Heartred
 
Tusen takk, Stinky :Heartred:Heartred

Ser du er i DPO-land nå, krysser alt jeg har for deg! :smiley-angelic001 Har du snakket noe mer med gynekolog om støttemedisiner?

takk:Heartred mannen min kommenterte puppene mine i går kveld, at de er tyngre. Jeg vet de pleier å bli det før mensen men han mente de var tyngre som i gravidpupper. Lov å håpe! :smiley-angelic001 Bikkja er rar igjen å. Vi får se! Tenker jeg tester på julaften:joyful:
Har ikke snakka om medisiner nei, men jeg får ringe direkte til legen min når testen er positiv. Blir jeg ikke gravid nå så ringer jeg gyn selv for en sjekk og eventuelt medisiner!
Når har du termin?
 
Back
Topp