• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

LILLAMAG *dyttehjelp*

tipp

Forumet er livet
Siden jeg ikek hadde noe mulighet til å hjelpe til med klær,mat ect,så kontaktet jeg nestle og spurte om de evt kunne hjelpe deg. det var visst en annen her inne som og hadde sendt de mail[:)]

Her er mailen jeg sendte.Sendte den 30.sept:

Heisann

Dette høres kanksje helt merkelig ut,eller kanskje ikke for dere har kanskje fått sånne mail før.

Jeg er veldig mye inne på en nett siden,babyverden.no, og vi er en ganske god gjeng med jenter der inne som prøver å bli,er,eller har vært gravide.

En jente,lillemag, skrev et innlegg for noen dager siden hvor hun har vært i kontakt med NAV flere ganger ang penger. prøvde å finne det inlegget,men hun har muligens slettet det,for enkelte der inne så på det innlegget som tigger brev.men det var ikek grunnen til at hun skrev det. Hun var trist og lei og frustrert.Og det er godt å få ut litt frustrasjon,og da er babyverden en fin plass: ). men noen babyverden jenter så ikke på dette som et tiggerbrev,og de fant frem klær,pose supper,penger og det som er, og ar sendt til henne. Hun hadde en husleie på 5000 som hun måtte betale,men hadde null penger.

Sitter hjemme med 2 barn.hun yngste er 10 mn og han elsdte er 4 år. Hun har ingen mat.Og en skikkelig middag ahr hun ikke spist siden juni eller juli.

jeg har ikke mulighet til å bidra da vi har en fin liten bunke med regninger selv,men sender dere da en mail og spør om dere vil gi en hjelpende hånd: ) Hun har vist styrke på den måten at hun har tatt i mot denne hjelpen hun har fått der inne. Da vil jeg si det viser at hun sliter veldig hjemme.

Om dere ikke kan gjøre dette,så skjønne rjeg det og.Dere får kanskje noen sånne mail i løpet av året.

Siden jeg ikke fant innlegget hun selv skrev,så fantjeg en annen: )

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=15670073&mpage=1 jeg har adressen hennes her hjemme.Og om dere vil eller kan hjelpe litt,så sender jeg den. jeg skulle så gjerne ha hjulpet henne,men har ikek anlednig. Vi hjalp en annen jente der inne for snart 2 år siden.(sendte henne da 200kr) Hun hadde ikke penger til å kjøpe julegaver til sine egne barn. Ikke juletre, ingentig. men ungene fikk julegave,de fikk et tre, og mat på bodret i julen: ) Og det hun hadde igjen av evt penger,se ga hun videre til andre som trengte dt: ) mvh angelica turøy 

Og her er mailen jeg mottok nå idag:

Hei Angelica,

Takk for mail. Beklager sen tilbakemelding. Vi har fått henvendelse fra en annen nettvenninne vedr. denne saken. Har du et telefonnummer vi kan nå henne på setter vi pris på dette, evt. om du kan be henne ringe oss på 800 80 730 mellom kl. 09-15 på hverdager.

Ønske om en fin dag.

Med vennlig hilsen

Forbrukerkontakt
AS Nestlé Norge

Håper du benytter deg av denne hjelpende hånden og[:)]

*dyttehjelp*[:)]

Blir rett og slett helt rørt jeg ., at det finnes så flotte jenter som de her på BV

Dette er rett og slett supert

Håper lilleMag ser dette eller noen som kjenner henne kan gi beskjed videre til henne

Dytt

Så utrolig snilt gjort å sende mail!!!!!

Var det eneste jeg kunne hjelpe til med,så jeg håper hun tar denne hjelpen og. Og nestle er veirkelig supre som stille opp sånn[:)]

DYTTER !!

dytter litt[:D] så utrolig snille folk er her[:D][:D]

dytter

Dytter jeg og!!!
Utrolig smart gjort!

[:)]

[:)]opp

Dyttdytt[:)]

dytt

ORIGINAL: Skreppa med leppa

Oj.. Så flott..
Skal sende henne en link til denne tråden jeg..
Så supert gjort av deg!

he he..gjorde det samme nettopp selv[:D]men da kan hun iallefall ikek gå glipp av den med 2 pm`er med linken[;)]

A v en elelr annen grunn,så får jeg ikke endret hoved innlegget mitt.

Men jeg trenger ikke dyttehjelp mer. takk for hjelpen[:)]Har sendt henne pm

ORIGINAL: tipp

Oj.. Så flott..
Skal sende henne en link til denne tråden jeg..
Så supert gjort av deg!

he he..gjorde det samme nettopp selv[:D]men da kan hun iallefall ikek gå glipp av den med 2 pm`er med linken[;)]

Tok linken på msn jeg![;)][:)]

enda bedre det[:)][:)]

så fantastisk jort[:D]

så snilt gjort av deg!!![:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

så snilt gjort av deg!!![:)][:)][:)][:)]

Bedre sent enn aldri[:D] at denne kom på topp altså. Kan fjerne den nå[:)]

Jeg sendte en lignenede mail til Toro, men jeg har fortsatt ikke fått noe svar.. :)
Venter enda i spenning!

You must log in or register to reply here.
Back
Topp