Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

CD18 - 2dpo.

Vanligvis ville dette vært ELdag, men ser ut til jeg er i dpo i stedet. Begynt med Wild yam og babyklister. Her skal alt prøves :p
Oppdaget en lett blødning da jeg var på do her i stad. Litt for tidlig til å evt kunne være festeblødning, så antar det har noe med urtemedisinene å gjøre. Usikker på om det er bra eller dårlig tegn :p
 
5 dpo. Stikker smått i eggstokkene, av alle ting. Ble ikke noe mer blødning, og ellers ganske symptomfri. Ingen testetrang har meldt seg enda, heldigvis. :)

I dag har vi vært ute og spist, sammen med unga. Minstejenta har besøkt farmor med faren sin i noen dager, så hun kom ikke hjem til meg før i dag. Også endte vi med å ikke komme faktisk hjem før nesten halv ni.. Både eldste, yngste OG gubben, sovna ganske tvert etter de kom hjem. Ganske sliten selv også, så får kanskje sovnet fort i kveld :p Det er alltids greit.
 
Så koselig å følge med på at du prøver på ny baby :D krysser fingrene for dere! :Heartred
 
7 dpo.
Ingen symptomer. En liten øking i tempen for to dager siden (den spiken for litt siden er nok bare pga sen temping, og dotten var hvit i dag, da dattera vekte meg en time før tempetid :p)
Ingen dipp for evt festing eller noe, men lov å håpe på at den videre økingen er pga baby? ♥️
Lurer på å åpne en tidligtest i morgen :) Bare for å starte :p
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200927-203048912.jpg
    Screenshot_20200927-203048912.jpg
    25,7 KB · Visninger: 43
7 dpo.
Ingen symptomer. En liten øking i tempen for to dager siden (den spiken for litt siden er nok bare pga sen temping, og dotten var hvit i dag, da dattera vekte meg en time før tempetid :p)
Ingen dipp for evt festing eller noe, men lov å håpe på at den videre økingen er pga baby? ♥️
Lurer på å åpne en tidligtest i morgen :) Bare for å starte :p
Det er innafor å ta en tidligtest 8 dpo :)
 
7 dpo.
Ingen symptomer. En liten øking i tempen for to dager siden (den spiken for litt siden er nok bare pga sen temping, og dotten var hvit i dag, da dattera vekte meg en time før tempetid :p)
Ingen dipp for evt festing eller noe, men lov å håpe på at den videre økingen er pga baby? ♥️
Lurer på å åpne en tidligtest i morgen :) Bare for å starte :p

Spennende graf! Spent på test:D
 
Spennende graf! Spent på test:D

Den var kjempeblenda :p Men, 8dpo er tidlig. Og egentlig har jeg ingen store forventninger om at ting skal gå naturlig. Venter strengt tatt bare på politiattesten til gubben, sånn at jeg kan mase litt på St. Olavs :p
 
8dpo
Babyplan tidligtest er helt blank. Den andre har en mild skygge (usikker på om det synes på bildet). Skulle også være 10miu, MEN.. kina-test, så jeg tror ganske godt det heller bare er en skygge :p
Hadde fått kinatestene i posten, så ville egentlig bare teste/sammenligne med babyplantesten. Den er nesten søt, der den er omtrent bare halve bredden :p
 

Vedlegg

  • P_20200928_231511_1.jpg
    P_20200928_231511_1.jpg
    28,4 KB · Visninger: 85
9 dpo. Strengt tatt det samme som i går kveld. Skygge på kinatesten, ingenting på babyplan. Tror egentlig neppe det er noe der. :p Menmen, teste igjen i kveld eller i morgen. :)
 

Vedlegg

  • P_20200928_231511_1_1.jpg
    P_20200928_231511_1_1.jpg
    23,9 KB · Visninger: 75
Mine One Step tester fikk utslag før babyplan sine da jeg testet :) Og nå er jeg halvveis i svangerskapet, så jeg heier på deg! :)

♥️♥️

Men jeg velger å ikke ha spesielt tro :p
Testene i kveld hadde ikke skygger heller, så får bare teste på nytt i morgen. :)
 
10dpo. Skygge på onestep, blank babyplan. Igjen. Oh well.
 

Vedlegg

  • P_20200930_075944_1.jpg
    P_20200930_075944_1.jpg
    30,7 KB · Visninger: 69
Var så vanskelig å få med skyggen på bildet; så tok nytt og redigere bare for å tydeliggjøre at det ER en klar skygge der :p
 

Vedlegg

  • P_20200930_080439_1.jpg
    P_20200930_080439_1.jpg
    24,9 KB · Visninger: 78
Føler du at skyggen blir sterkere? Jeg fikk ofte skygger på mine One Step uten å være gravid:sorry: Men håper for deg!!:angel8
 
Føler du at skyggen blir sterkere? Jeg fikk ofte skygger på mine One Step uten å være gravid:sorry: Men håper for deg!!:angel8

Litt usikker, men er for tidlig å si uansett :p fikk ikke skygge på den i går kveld, dog. Men.. hver enkelt test har jo ulik sensitivitet.
Brukte disse forrige svangerskap og - men kan ikke huske noe skygger da. Fikk svak strek og HEAVY blødning - men den menstruasjonen føltes ikke normal, husker jeg.
Men..!! Jeg er fullstendig innstilt på at dette ikke er noe mer enn skygger, så tror ikke noe på dem før strekene blir sterkere, og babyplan slår ut, altså.
 
Litt usikker, men er for tidlig å si uansett :p fikk ikke skygge på den i går kveld, dog. Men.. hver enkelt test har jo ulik sensitivitet.
Brukte disse forrige svangerskap og - men kan ikke huske noe skygger da. Fikk svak strek og HEAVY blødning - men den menstruasjonen føltes ikke normal, husker jeg.
Men..!! Jeg er fullstendig innstilt på at dette ikke er noe mer enn skygger, så tror ikke noe på dem før strekene blir sterkere, og babyplan slår ut, altså.

Veldig spennende uansett:happy: Heier på deg, håper du får strek på babyplan snart:D
 
Veldig spennende uansett:happy: Heier på deg, håper du får strek på babyplan snart:D
Takk for det :D
Og uansett - jeg mailet med politiattestkontoret i dag, og de sa de skulle ordne gubbens attest i dag, så.. kan sende melding til St Olavs straks, og :)
Følger spent med:) vi er nesten likt, igjen! Jeg er 11 dpo idag:)
Åh, spennende! Begynt å teste noe, du?
 
Back
Topp