Lillafrosk
Fembarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Wow kva trur du er grunnen til at du føler deg bedre etter nr 5 enn dei forrige? Bedre forbederelser eller noke?
Enkel fødsel hjelper nok på, men det var bare forrige jeg følte meg skikkelig dårlig på. Da hadde jeg lengre fødsel, og påbegynt infeksjon i kroppen etter vannavgang (og vaginale US etter vannavgang, hjalp neppe).. Jeg vil jo tro at forberedelsene jeg gjorde hjalp meg på å få en rask og enkel fødsel! Og enkel fødsel gir vel fort litt lettere "recovery" enn en hard fødsel? Så godt mulig det har en sammenheng. Men tror det er mye tilfeldig også. Eller bare at jeg ikke fikk infeksjon i kroppen..
Jeg følte meg dårlig så lenge etter nr4, uten at jeg fikk svar på hvorfor. Tok blodprøver, og fikk svar at jeg "sikkert bare var trøtt og sliten". Men jeg er neppe noe MINDRE trøtt nå, og føler meg langt bedre
så.. Nei. Mulig det var noe galt som gikk bedre i svangerskapet. Jeg har jo tatt mye jern (fortsatt etter fødsel også pga renselse), og D-vitamin i alle fall. Spist mye kjøtt: kanskje det var noe jeg hadde lite av som var "innen referanseområdet". Jeg har jo også tatt osteopattimer, som kan ha løsnet noe. Husker jeg var stiv i bekkenet, som har vart siden forrige fødsel. Ikke like stiv nå..Noe har I alle fall blitt bedre.