Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
REDIGERT AUG -23. I tilfelle nye lesere ;)

Dagboken her innebærer først prøvingen på nr 3, hvor det ble IVF.
Veien til nr3:
* Egguttak november 2020 (s.15) med totalfrys. Fikk 4 på frys.
* Innsett av fryseegg i januar 2021 (s. 34).
* Blødninger i svangerskapet (s. 42), trodde jeg mistet!!
* Fødsel oktober 2021 (s. 88)

Og så er det prøving på nr4. Prøving på nr 4, starter vel smått på s. 92. :)
* Innsett av fryseegg (s.105)
* Fødsel starter (s.173)
* Fødselshistorien (s. 180)

(Blir vel sikkert prøving på nr5 etterhvert)

Kort om meg!
Jeg blir 31 i år. Har en datter på snart 14, som jeg fikk da jeg var 17. Og en 6 årig datter, som egentlig skulle være en lillebror ifg UL :p Så ble det en datter i oktober -21 og enda ei i Juli -23.
Gubben er 51 år, og vi har vært samboere siden 2019. Forlovet siden jul 2020. Gifter oss i oktober -23 :)
Så.. jeg har altså to barn fra før, også har vi nå to stk sammen. Blir kanskje en til etterhvert :bag:

I august 2020, da jeg startet dagboken, hadde vi akkurat vært på spiren. Kan bli gravid selv, men pga lavere antall spermier, så er icsi/ivf beste muligheter for oss.
Fikk 4 på frys, og i skrivende stund er 2 av 2 brukt og blitt til to nydelige døtre.
 
Last edited:
Heier på dere ❤️❤️
 
7dpo, har sånne merkelige murringer/"trykk" nederst i magen. Vært sånn siden 4dpo. Men, kan være bare jeg som leter etter symptomer. Blenda test i dag i alle fall. Blir å ta ny i morgen :p
 
Lykke til med prøvingen ❤️ blir spennende å følge med om et par-tre dager ❤️
 
8dpo (ifg syklusen, men om ELtestene får viljen sin, så er jeg mulig bare 7dpo).

Jeg har ikke tempet denne runden, men pakket i termometeret i morges. 36.60. Jeg pleier vanligvis ligge rundt 36.20 før EL og 36.40 etter EL. Ikke spesielt høy stigning, egentlig, men.. 36.60 er ganske høyt til meg å være.
Testen i dag er selvsagt blenda, men.. ikke er det tidligtester, og det er tidlig i syklusen. :p
 
8dpo (ifg syklusen, men om ELtestene får viljen sin, så er jeg mulig bare 7dpo).

Jeg har ikke tempet denne runden, men pakket i termometeret i morges. 36.60. Jeg pleier vanligvis ligge rundt 36.20 før EL og 36.40 etter EL. Ikke spesielt høy stigning, egentlig, men.. 36.60 er ganske høyt til meg å være.
Testen i dag er selvsagt blenda, men.. ikke er det tidligtester, og det er tidlig i syklusen. :p

8 dpo med vanlig test var vel litt ivrig :p
 
Så fint at du har fått deg en dagbok ja :) :) :) SÅ mye lettere å følge med hvert enkelt da :) :) :)
Koselig at du har 2 Barn også fra før :)
 
Så fint at du har fått deg en dagbok ja :) :) :) SÅ mye lettere å følge med hvert enkelt da :) :) :)
Koselig at du har 2 Barn også fra før :)

Velkommen inn :p
Ja, måtte nesten - kom på at jeg synes det var greit å samle alle tankene på et sted, sist jeg prøvde. :)
Første kom til mellom et p-pillebytte med første kjæresten jeg hadde, andre tok 18pp'er før den satt. Begynner å komme på omtrent det samme nå, men har ikke talt. ><
 
9DPO. Alt for tidlig enda, egentlig, men klarer jo likevel ikke la være. Håper disse blir mindre blenda ila uka!
P_20200831_104045_1.jpg

Men, ikke sånn spesielt mye symptomer. Litt trøtt, og det trykket over magen som er av og på. Men det er det.

I dag har jeg fri, etter arbeidshelg. Så, jeg skal gjøre litt ingenting før jeg henter en unge eller to, og drar til byen. :) Det var i alle fall det som var planen i dag. Men innser at klesvasken kommer jeg ikke unna, selv når jeg vil gjøre ingenting :p
 
9DPO. Alt for tidlig enda, egentlig, men klarer jo likevel ikke la være. Håper disse blir mindre blenda ila uka!
Vis vedlegget 334343

Men, ikke sånn spesielt mye symptomer. Litt trøtt, og det trykket over magen som er av og på. Men det er det.

I dag har jeg fri, etter arbeidshelg. Så, jeg skal gjøre litt ingenting før jeg henter en unge eller to, og drar til byen. :) Det var i alle fall det som var planen i dag. Men innser at klesvasken kommer jeg ikke unna, selv når jeg vil gjøre ingenting :p
Jeg føler jeg kan skimte noe jeg Men kanskje jeg har utviklet streksyn:hilarious:
 
Jeg føler jeg kan skimte noe jeg Men kanskje jeg har utviklet streksyn:hilarious:

Jeg VIL se strek, så øynene mine later som om den ser streker :p men er rimelig sikker på at den er blenda. Er ikke tidligtest eller noe heller, så skal godt gjøres at det ville synes allerede nå :p men ny test i morgen, også får jeg håpe pakken fra billigtester kommer med påfyll straks :p
 
Om du får mensen (noe du ikke får!) så får du for guds skyld kjøpe tidligtester neste gang :p
 
Jeg VIL se strek, så øynene mine later som om den ser streker :p men er rimelig sikker på at den er blenda. Er ikke tidligtest eller noe heller, så skal godt gjøres at det ville synes allerede nå :p men ny test i morgen, også får jeg håpe pakken fra billigtester kommer med påfyll straks :p
Krysser fingrene! :)
 
Om du får mensen (noe du ikke får!) så får du for guds skyld kjøpe tidligtester neste gang :p

Haha, tenkte på det! Håper helst på at jeg slipper, men ja.. Neste PP bestiller jeg tidlig-tester :p
 
Back
Topp