Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

TR kommer nok ila kvelden, lyserosa på papiret.. MEN, et lite lyspunkt..!
Vi har fått brev med "innkalling til behandling" på St. Olavs :D
Må bare ordne med politiattester, sende samtykkeskjemaet og lage bruker på Crypho - så får vi vel etterhvert vite når vi får kommet i gang :)
 
TR kommer nok ila kvelden, lyserosa på papiret.. MEN, et lite lyspunkt..!
Vi har fått brev med "innkalling til behandling" på St. Olavs :D
Må bare ordne med politiattester, sende samtykkeskjemaet og lage bruker på Crypho - så får vi vel etterhvert vite når vi får kommet i gang :)
å fint å høre at dere snart kommer i gang :) :) Holder likevel en liten knapp på at tante ikke dukker opp nå da. Men godt at noe skal skje fremover likevel :)
 
å fint å høre at dere snart kommer i gang :) :) Holder likevel en liten knapp på at tante ikke dukker opp nå da. Men godt at noe skal skje fremover likevel :)

Ja, holder meg heldigvis litt i den i dag. Selv om tr nå kommer, så er det ikke så lenge til det blir baby uansett ♥️ (Håper jeg. IVF er jo ikke 100% det heller, men jeg har troa !)
 
TR kommer nok ila kvelden, lyserosa på papiret.. MEN, et lite lyspunkt..!
Vi har fått brev med "innkalling til behandling" på St. Olavs :D
Må bare ordne med politiattester, sende samtykkeskjemaet og lage bruker på Crypho - så får vi vel etterhvert vite når vi får kommet i gang :)
Dumt med tr.. Men yey så flott med brev <3
 
Søkte om politiattest omtrent med en gang etter jeg hadde kommet hjem.. altså, rundt klokka 16 i dag. Fikk mail om at det skulle ta 18 virkedager ish.
Fikk mail om at jeg hadde fått politiattest på Digipost allerede kl 19 i kveld. Kjapt!

Samtykkeskjemaet og personalia skal sendes i morgen :) Blir spennende å se hvor lang tid det blir å ta.. Har også ordnet bruker på Crypho, så.. Bare en masse venting igjen :p
 
PPx (pp2 på bv) - CD1

TR er i full gang. Tok i menskopp i går pga spotting. Merket i morges at det ikke var en dum idé. Skikkelige smerter i dag og. Men jeg bruker heldigvis ha lite smerter ellers. Kanskje 2 dager med heavy blødning og smerter, og deretter smertefri og 4-5 dager med light flow. Skulle veldig gjerne vært ferdig etter de to første dagene gitt :p

Lurer på hvordan jeg skal telle pp'ene. Det ble liksom aldri noe sånn.. 'NÅ skal vi begynne å prøve på baby'. Vi ble kjærester og flyttet inn sammen ganske fort, i februar -mars i fjor. Ikke brukt prevensjon i det hele, mer vært klar for at "skjer det, så er det mer enn velkomment, men prøver ikke aktivt". Men vi hadde jo lyst at det skulle skje. Jeg har tempet litt nå og da siden Mai, og var til utredning nå i august, siden ingenting har skjedd. Lurer på om jeg bare skal begynne telle heretter. PP2+. :')
 
Sukk, synd med tante :( Og trenger ikke alltid telle, men håper det klaffer snart :) Mange klemmer :) :)
 
Sukk, synd med tante :( Og trenger ikke alltid telle, men håper det klaffer snart :) Mange klemmer :) :)

Nei, det er sant. Blir forhåpentligvis snart. Papirene til St Olavs ble sendt i dag, så, får bare vente på svar :)
 
Har du en ide om ca hvor lang tide det kan forventes å få svar fra dem? :)

Har ikke peiling. Men vet henvisningen ble sendt ca 25. August, og vi fikk svaret pr post i går. Også skal jeg se hva som står på Crypho når de godkjenner meg der. :)
 
Har du en ide om ca hvor lang tide det kan forventes å få svar fra dem? :)

Står bare dette her, og på instruksjonen til Crypho står det bare at de skal godkjenne og sende en startmelding innen 3 virkedager, så skal alt gå via dét. Så, får bare se ila uka :)

(Edit, jeg ser at kvaliteten blir elendig når jeg laster opp - men tror det går an å tyde)
 

Vedlegg

  • 15993220529995077910418675645696.jpg
    15993220529995077910418675645696.jpg
    33,2 KB · Visninger: 62
Fikk oppstartsmelding via Crypho av klinikken i dag. Eneste det stod var at jeg måtte skrive personnummer og navn for å forsikre dem om at jeg blir lagret som riktig person - og ordne bankID verifisering i Appen, for full verifisering.

Uansett. Det er gjort. Og papirene burde være på plass hos dem, vet ikke, i morgen eller onsdag? De ble lagt i en postboks på lørdag, så drar med posten i dag. Så.. da er det bare å vente på mer informasjon, og forhåpentligvis oppstart snart! :)
 
Håper på snarlig time eller at du aller helst ikke trenger den :) ❤️
 
Håper på snarlig time eller at du aller helst ikke trenger den :) ❤️

Hadde vært herlig å slippe, men i det minste er vi en liten fot innenfor. Håper på å fått hoppet i det snarest, sånn at det blir baby :)
 
Hadde vært herlig å slippe, men i det minste er vi en liten fot innenfor. Håper på å fått hoppet i det snarest, sånn at det blir baby :)

Ja, ser den. Det er jo veldig bra å bare få en dato i det minste. I beste fall avbestilles det bare :)
 
Ja, ser den. Det er jo veldig bra å bare få en dato i det minste. I beste fall avbestilles det bare :)

Ikke sant. En dato å se frem til, noe å henge seg på.. et "skjer det ikke av seg selv nå, så skal vi i det minste dit snart".
Hjelper litt på. Det blir ikke årevis til det blir baby, i alle fall! :)
 
CD6. Ikke så mye spennende å melde - tr ser ut til å straks være over, bare.
Prøver å drikke rooibos te en gang daglig i håp om at det hjelper, men godt er det ikke :p Kjøpte også en pakke wild yam til etter EL. Skader vel ikke å prøve :)
Venter fremdeles på mer svar fra St Olavs - har så lyst til å få vite planen fremover, sånn at jeg vet ca når vi kan få kommet i gang. :)
 
Back
Topp