Lilla- vennen!!

heihei fruluna[:)]
så koselig at du spør[;)] joda,gikk fint til jordmor i dag,alt så fint ut,men nå er sf-målene blitt litt høye,så hun tipper han kommer til å ligge på sånn ca 3900-4000 g ved termin,det er stort!![8|]menmen....jeg vet jo at dem bruker å bomme på det også,så det er jo ikke sikkert han blir så stor da[:)]

Er fryktelig lei nå,å vil at noe skal skje snart[&o] har vondt i bekkenet å ryggen....+ at jeg er plaget med sure oppstøt og halsbrann...ikke noe behagelig akkurat[:o] Får håpe han melder sin ankomst snart da[;)]
Gleder meg kjempemasse![:D]
klemmer

Så flott at alt står bra til [:D].
Kan jeg spørre om hvor høye sf-målene dine er... eller [8|] ??

Masse lykke til, håper det skjer noe snart.

Så bra ting var i orden da!! [:)] men får håpe det skjer noe snart med deg, så han slipper å være så kjempestor da du skal føde han! Han skal jo tross alt ut også.. he he..

Symfyse-målet mitt spratt også litt opp på slutten.  En uke før jeg fødte var det 33 cm.. Og hun veide jo 3670 gr da hun ble født!

Huff nei jeg vet hvordan det er å gå sånn å vente og vente og føle at fødselen er milevis unna.. men husk på hvor fort det skjedde med meg da.. Så man vet aldri [;)]

God klem

sf målene ligger på 37 til meg nå....[&:]

ORIGINAL: lilla

Oj ja det var litt forskjell ja... Men jeg har så lite greie på det symfyse-mål greiene jeg.. [8|]

Er på 37 jeg å, men har heller ikke greier på mål å sånn[8|]

håper ikke vi får megababyer Henni!![;)] dem skal jo tross alt ut![:D][8D][&:]

håper ikke vi får megababyer Henni!![;)] dem skal jo tross alt ut![:D][8D][&:]

hehe.. Da ligger jeg ann til å få en gigant-baby [;)]. Er 37 uker om 2 dager og mine sf mål er på 36 nå.
Håper virkelig ikke at hun er kjempestor [8D]

Ja, vi får håpe vi slipper det lilla... vil jo helst ha ut beibisene...[:D][:)]

Back
Topp