Lilla rumpestrek

Novo

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
☀️Påskeliljene 2026☀️
♡ Babymais2026 ♡
Jeg sniker fra april, har noen av dere fått en lilla strek mellom rumpeballene?

Jeg oppdaget det nå, vet ikke hvor vitenskapelig det er men skal visst vise fremgangen inn mot full åpning :cat:

Jeg sniker fra april, har noen av dere fått en lilla strek mellom rumpeballene?

Jeg oppdaget det nå, vet ikke hvor vitenskapelig det er men skal visst vise fremgangen inn mot full åpning :cat:

Har hørt om det, men trodde det var bare i aktiv fødsel at det var aktuelt?

Har hørt om det, men trodde det var bare i aktiv fødsel at det var aktuelt?
Trodde jeg og - men nå kan jo mange ha noe åpning i flere uker før fødsel også da. Men den streken vil vel ikke ha så mye å si uten aktiv fødsel, for det betyr jo ikke at fødsel trenger være nært forestående eller noe, om den bare sier at "det er noe åpning". Har gått 3 uker med 3 cm før liksom :p

Trodde jeg og - men nå kan jo mange ha noe åpning i flere uker før fødsel også da. Men den streken vil vel ikke ha så mye å si uten aktiv fødsel, for det betyr jo ikke at fødsel trenger være nært forestående eller noe, om den bare sier at "det er noe åpning". Har gått 3 uker med 3 cm før liksom :p
Eneste jeg kan se som positivt er eksempelvis meg som skal igangsettes. Hvis jeg har lilla strek, så må det jo bety at jeg er moden ifølge denne teorien? Jeg har et håp om å slippe ballong :laughing002

Eneste jeg kan se som positivt er eksempelvis meg som skal igangsettes. Hvis jeg har lilla strek, så må det jo bety at jeg er moden ifølge denne teorien? Jeg har et håp om å slippe ballong :laughing002
Ja, om det har noe direkte sammenheng med åpningen, så kanskje??

For meg har det de to siste gangene tatt lengst tid fra null til 3-4 cm så jeg vil gjerne ha litt åpning :cat: :shy:

Fascinerende! Jeg måtte faktisk sjekke.. Håper ikke jeg er den eneste :hilarious: Om det stemmer, så kan det være at jeg har 2-3 cm åpning

IMG_7274.jpeg

Back
Topp