LILLA LAG, SLANKEKRIGEN

God morgen jenter..

Da var det en ny dag/uke med nye muligheter.. 
Vi er jo kjempe flinke

Dette gjør jo bare at motivasjonen stiger enda mer..
Ha en strålende dag.
 
Ja helt enig.
Ha en flott dag alle sammmen
 
ShamRock: Kanskje den funker :) Om den gjør det så må du si fra, så skal jeg og prøve ;) Men hvor lenge skal man gå på den? Bare en dag i gangen, eller så lenge flasken varer?
 
Billig og effektiv rensing av kroppen. Bland 2 ss med eplecider i et stort glass vann 2 ganger om dagen ;-)
 
Sånn eplecider eddik??
 
I dag skulle jeg komme meg ut, men det høljer ned og blåser sidveis. Så da fikk jeg en unnskyldning for å holde meg inne gitt. (foruten en tur på foreldremøte i bhg).
Har vondt i halsen og føler meg pjusk også, dårlig timing!

Har dere hatt en fin dag? Spist greit? trena noe? Gjort noe gøy? :)
 


ninoz skrev:
ShamRock: Kanskje den funker :) Om den gjør det så må du si fra, så skal jeg og prøve ;) Men hvor lenge skal man gå på den? Bare en dag i gangen, eller så lenge flasken varer?


Det er en 25-dagers kur, akkurat så lenge en flaske varer. 
Jeg har ikke akkurat de største forhåpningene, men en gang måtte jo jeg også prøve noe sånt! 
 


Miss Hormontroll skrev:

Har dere hatt en fin dag? Spist greit? trena noe? Gjort noe gøy? :)

Her nytter det ikke en gang å gå ut med bosset uten å ta på seg regntøy. Det pøser ned. Å dagen som begynte så bra med litt sol..
Jeg har tent gnisten i min mann også. Han er med på å kutte de tommeog unødvendige karbohydratene og laget en fortreffelig middag til oss i dag
Hadde tenkt å ta meg en tur ut å gå i kveld, men ser ut som det blir en serie mens jeg rocker i 20 min.

Ha en fortsatt god kveld jenter..
 


Happygirl84 skrev:
Eplecidereddik smaker jo ÆSJ!!!

Fytte katta det var helt forferdelig!!



Ja det er sant, men effektivt ;-)
 
Her har det vært både sommer og høst idag, akkurat nå VELDIG høst! 
Kanskje på tide å pakke bort hagemøbler, badebasseng og sommerklær??!! :( 

Idag har jeg spist ganske greit, skeia ut med en liten daim men......

Ellers så har mamma og pappa vært her i kveld, og vi har begynt å tapetsere badet :) 
Veldig gøy :) Snart ferdig med 2.etg nå, etter snart 2 år :) 

I morra skal jeg pakke og ordne ferdig et album, før jeg reiser på fjellet på torsdag ettermiddag!
 
Epleeddik kommer jeg nok ikke til å teste ut...blir kvalm bare av tanken, og hva om jeg faktisk skulle ha drukket det!

Jeg ble jo enig med meg selv at jeg kun får lov til å spise godteri én dag i uka, og den dagen ble i dag i stedet for til helga. Ei venninne av meg flytter utenlands og vi feiret vår siste dag sammen på lenge med litt is og nøtter. Men i stedet for å spise masse is med sjokoladesaus, droppa jeg sausen og spiste bare litt is!:-)

Kjipt med regnvær. Jeg har ikke regnjakke og det er faktisk litt vanskelig å gå på trilletur med paraply, så holdt meg innendørs i dag. Men har fått rockering nå, så skal begynne med den. Har ikke trent noe etter fødselen, så jeg begynner veldig forsiktig. På fredag skal barnefar ha babyen, så da skal jeg på treningssenter. Det blir litt skummelt, men jeg har venta lenge på å trene, så er motivert!


Forresten. Dere som passer på kaloriene, hva bruker dere for å steke mat?

 


pudderrosa skrev:
Forresten. Dere som passer på kaloriene, hva bruker dere for å steke mat?



Heisan Pudderrosa..
Du sier du nett har fått en liten, kan jeg spørre når.. =)
Fikk selv  en liten gutt i slutten av juli og etter 6 ukers kontroll på mandag så er det go go go på trening her..Gleder meg.

For å svare på spørsmålet ditt : Jeg bruker av og til vann til å steke i. Det forusetter at du har en god teflon panne.. 
Nå har jeg heller kuttet en god del av karbohydratene og spiser ikke brød, ris, pasta eller poteter også steiker jeg med kaldpresset oliven olje..
Lykke til med trening og den lille..
 
Vet at mange steker fisk og kjøtt i steikeovnen i stedenfor, da slipper enn å bruke fett. Men anbefaler rapsolje om du skal bruke noe :-)
 
I dag er jeg så SULTEN!!! Og vekta viste til og med oppgang siden mandag, så nå er det full skjerpings resten av uka! emoticon

Klarte joggeturen min på 41:25 i dag, og rocka 30 min etterpå. Og har visst allerede gått ned noen cm ifølge målebåndet, så noen lyspunkt er det tydeligvis! 

Ellers har jeg hatt to travle fridager, med syk guttunge i går, og vanvittig med studier å ta igjen i dag. Er enda ikke halvveis i mål med det jeg skulle ha fått gjort i løpet av disse to dagene, så nå er det bare en snartur inn hit for å titte litt, og så er det tilbake til matematikk-bøkene.. 
 
Uff, husk å få i deg proteiner, det hjelper på sulten. Håper du klarer å komme deg inn i studiene og sønnen er frisk :-)
 
Da har jeg vært på grete roede kurs uke 2, so far so good
Heldigvis viste vekten mindre der også.
Jeg har det som deg shamrock, følt meg sulten i dag. Sliiiitsomt!

 
Lykke-t2: Jeg er på facebookgruppa for julimødrene, så kan sende deg ei melding der, så vet du hvem jeg er!:-D
Jeg bruker også vann til å steke, men føler ikke det går helt med kylling og grønnsaker.
Hege og Chris: Har rett og slett ikke tid til å skru på ovnen og lage ting der på hverdager, må lage mat på 1-2-3.
Laks putter jeg i mikroen, blir kjempegod der faktisk!:)


Dere som er sultne...får dere i dere nok vann?
 
Hei alle vakre damer på laget mitt :) 

Ville bare ønske dere alle en riktig god helg!!

Om ikke mange timene reiser jeg på fjellet, og kommer hjem søndag ettermiddag! Blir nok endel kos, men vi skal også trimme :) Om været holder seg, så bruker vi gå to turer pr dag :) 

Ha en superduper helg! Husk det ER lov å kose seg! 

Klem klem
 
Etter en dårlig start på uka og oppgang i vekta på tirsdag, så har jeg kommet i minus igjen i dag :) Skal prøve å ikke veie meg igjen før mandag nå ;) Men ikke så lett å la være.... hehe ;)
 
Back
Topp