LILLA LAG, SLANKEKRIGEN

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Hege og Chris, 25 Aug 2011.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Hege36 Gift med forumet

Lykke-t2 skrev:
    Graulerer så mye til Ninoz og Hot mama med et flott resultat denne uken, og lykke til med finalen.. Skal sitte å heie dere hele veien inn mot mål.. 

Helt enig. Og lurer veldig på pudderrosa.

2. ninoz Elsker forumet

lucillen skrev:
    Gratulerer kjempe masse ninoz

Endelig , kan tenke meg det var en herlig start på uken ! ! !

Tusen takk!! Det var UTROLIG DEILIG 

3. ninoz Elsker forumet

Så synd at Pudderrosa ikke har oppdatert.... Hun har jo vært så flink gjennom hele krigen og gått ned masse!! Håper iallefall at alt er bra, og hun bare glemte å oppdatere....

4. ninoz Elsker forumet

Takk dere  Hadde ikke kommet meg til finalen uten dere og litt flaks 
    Er kjempefornøyd med å bli TOPP 5 
    Vi ser vel allerede hvem som blir den store slankedronninga! Så lenge hun oppdaterer da 

5. lucillen Elsker forumet

Lykke-t2 skrev:
    Graulerer så mye til Ninoz og Hot mama med et flott resultat denne uken, og lykke til med finalen.. Skal sitte å heie dere hele veien inn mot mål.. 

Ekstra gratulasjon til ninoz som ble ukens superslanker ! ! !

6. lucillen Elsker forumet

Må si at jeg tenker litt på pudderrosa ... super slankeren her på LILLA lag ! Håper det er bare en forglemmelse !

7. Lykke-t2 Flørter med forumet

Oi Fikk ikke med meg at ninoz var ukens superslanker. Det er jo kjempe flott.. Gratulerer så mye..

8. Hege36 Gift med forumet

Lykke-t2 skrev:
    Oi Fikk ikke med meg at ninoz var ukens superslanker. Det er jo kjempe flott.. Gratulerer så mye..

9. ninoz Elsker forumet

Tusen takk  Artig å oppleve å bli superslanker også 
    Fikk god hjelp av sykdom da....   

10. Lykke-t2 Flørter med forumet

Oi her ble det stille.. 

Hvordan går det ninoz og hot mama?

11. Hege36 Gift med forumet

Ja veldig stille. Hvordan går det med dere alle sammen??

12. lucillen Elsker forumet

Helt enig , det ble alt for stille !

Slankekrigen skulle ha holdt på noen uker til ... Savner det LILLA laget og det LILLA jentene !

Noen som foresten prøvet det " treningsstudiet " via nettet ? Positivt eller negativt ?

Håper dere har hatt en fin uke !

Ønsker ninoz og hot mama masse lykke til mandagen ! ! !

En riktig GOD HELG ønsker jeg alle

13. Hege36 Gift med forumet

Ja helt enig
    Hvordan har du det da Lucillen??

Ønsker ninoz og hot mama masse lykke til mandagen ! ! !

En riktig GOD HELG ønsker jeg alle

14. Lykke-t2 Flørter med forumet

Heisan.

Jeg er så enig med deg lucillen og Hege og Chris... Skulle bare holdt det gående.. =)

Her har det blitt lite søvn i det siste fordi at bebisen vil ha mat hver 2-3t natt. Så nå har far tatt fri noen dager for at jeg skal hente meg inn igjen. Trening blir det lite av og må innrømme at sjokoladen så alt for god ut i går. =/ Julebord på oss i helgen og er spendt på om fristelsene er mange. Tror ikke jeg har styrke til å la ting ligge akkurat nå..

Håper alle har hatt en fin uke og får en enda finere helg. 
    Masse lykke til til våre to finalister. Er kjempe spendt på resultatet på mandag..

15. ninoz Elsker forumet

Det går igrunn ikke så veldig bra, men har valgt det selv så jeg har ikke noe å skylde på... Blitt en del godteri som var igjen etter bursdagsfeiring på søndag + kakerester!! Spiser igrunn ikke sånne ting til vanlig, men jeg er sånn at hvis det finnes i huset så forsyner jeg meg ;p Kjøper så og si ALDRI noe selv da!! Og med sjukdom og diverse de siste ukene så har jeg ikke fått skeiet ut noe, og det trenger jeg sånn inn i mellom når jeg slanker meg. Må ha vaner jeg kan leve med, så da får vekten heller gå nedover litt treigt uten at den går så altfor mye oppover. Istedenfor at den skal gå fort ned og masse opp igjen!!!

16. ninoz Elsker forumet

Jeg har ikke fått prøvd det enda Lucillen... Blir jo aldri 100% frisk 
    Nå har jeg blitt tett i nesa, så da funker det ikke så bra å bli tungpusta av trening 

17. Lykke-t2 Flørter med forumet

Du har vært maks uheldig du ninoz. Håper du får det resultatet du ønsker selv utskeielsene.. Masse lykke til med veiingen på mandag.. Heier på dere.
    emoticon emoticon emoticon emoticon

18. Hege36 Gift med forumet

Lykke-t2 skrev:
    Du har vært maks uheldig du ninoz. Håper du får det resultatet du ønsker selv utskeielsene.. Masse lykke til med veiingen på mandag.. Heier på dere.
    emoticon emoticon emoticon emoticon

Håper bebisen sover mere og dere har hatt det gøy på julebord

19. ninoz Elsker forumet

Fikk brev fra legen i dag da, og det viser seg at det ikke var omgangssyken jeg har hatt... Har fått en bakterie som kan føre til magesår!! Så på mandag begynner jeg å ta 3 forskjellige medisiner.....

20. Lykke-t2 Flørter med forumet

Uffda ninoz det var ikke bra, men godt du har fått vite det før det har blitt til noe mye verre.

Vi hadde en fin kveld i går, men en midre fin natt. Endelig skulle vi få sove ut, men nei. Da vi endelig hadde sovnet gikk brannalarmen på hotellet og alle måtte ut. Så når vi fikk gå tilbake hadde de på naborommet bestemt seg for å ha narchpiel. Så ble ikke mer enn 4 1/2t søvn denne natten heller 

Nå er barna sanket inn igjen og vi tar oss en rolig kveld og en tidlig natt.
    Ha en fortsatt fin søndag alle sammen.

Del denne siden