Lilla eller grønt skjema?

Ikke lilla og ikke grønt. Fikk rett og slett en utskrift fra PC som ikke har farger... o_O
 
Grønt skjema på meg.....Håper det står det samme på det som det lilla:happy:
Sniker fra desember! Har også grønn, men Om du vil vite hvordan symfysemålene dine er i forhold til den nye kurven kan du laste ned appen symfyse-fundus og legge inn målene dine der. Den er egentlig for at man skal kunne måle selv og følge med utviklinga, men jeg bruker den bare til å legge inn jordmor sine mål, kan ikke å måle selv... :p på d grønne skjemaet er jeg litt over streken, i appen er jeg midt på streken! :)
 
Sniker fra desember! Har også grønn, men Om du vil vite hvordan symfysemålene dine er i forhold til den nye kurven kan du laste ned appen symfyse-fundus og legge inn målene dine der. Den er egentlig for at man skal kunne måle selv og følge med utviklinga, men jeg bruker den bare til å legge inn jordmor sine mål, kan ikke å måle selv... :p på d grønne skjemaet er jeg litt over streken, i appen er jeg midt på streken! :)
Jeg fikk lilla av legen i dag:D:D får ekstra oppfølging / vekstkontroll av lille spire. Og da syns legen det var best å bytte skjema. Siden det lilla skjemaet var mere oppdatert når det gjelder vekst:rolleyes:
 
Lilla
 
Jeg har fått lilla jeg også. Da jeg er med på et forskningsprosjekt for gravide med pcos får jeg ekstra oppfølging på Haukeland (8 ekstra), og da jeg også skal medbringe skjemaet mitt for hver kontroll der også spørs det om jeg ikke får meg et nytt skjema etter hvert også. Ser det kun er lagt inn 8 linjer da det er dette er antallet for ordinær oppfølging.
 
Back
Topp