10 dager
Oi! 5 dager fløy forbi gitt! Plutselig er det bare 10 dager igjen! Det er ikke mange dagene før det er 1 desember heller, og NEI, jeg har ikke kjøpt folsyre enda!
Jeg bestilte meg tester da for 5 dager siden. De har ikke dukket opp enda, men så lenge de kommer i løpet av denne uka/neste uke er jeg fornøyd.
Kjenner jeg er spent på hvordan kroppen virker uten prevensjon. Jeg vet at jeg har periodisk depresjon og skal jeg være helt ærlig, så har jeg et lite håp om at det vil bli litt bedre å bli kvitt prevensjonen. Det skal sies at jeg fungerer best på hormonspiral av det og p-piller.
Jeg hater p-piller
Jeg gruer meg liiiittt til å ta ut spiralen, men tenker at jeg denne gangen kan ta litt smertestillende på forhånd. Gjorde ikke det før jeg satte den inn, og ble forundra da gynekologen spurte. «Skulle jeg det?» sa jeg
Heldigvis en stund til neste gang jeg skal tenke på prevensjon igjen, håper jeg, så da spørs det om vi ikke får se på litt andre løsninger. Det er godt å slippe mensen, men er det verdt å bli deprimert over? Ikke helt overbevist der lenger, gitt!
Det var mange tanker en mandags morgen. Jeg kan slenge med tre ting jeg er takknemlig for, bare for å ha gjort det! Det er alltid tilfeldig rekkefølge, hvis noen lurte på det.
1. Svigers
2. At skolen foreløpig går så lett for mini
3. Grunnmuren i forholdet til mannen
-Lille sol