Svar på tråd

Det er bare så koselig med lange kommentarer som korte, og hjerter er aldri feil spør du meg:happy: Tusen takk!:Heartred

Tja, hvis du nå tenker at du ønsker å vise at du setter pris på han, eller kjenner et behov for å si noe om det/ha en samtale så er det jo absolutt vindu for det når som helst tenker jeg, mennesker flest liker jo å høre at vi blir satt pris på:D Jeg liker veldig godt å lese her inne, for som du også sier kan man få litt andre perspektiv på situasjonen sin selv og kanskje til og med finne hjelp i andre sitt tankemønster. Noe som er ganske interessant!

Haha, så godt jeg ikke er alene om å straffe meg selv for slike småting :hilarious:! Vi får begge skrive/gå tur når vi føler for det og akseptere det, det må da være mer enn godt nok tenker jeg:hilarious:

Nå må jeg jo ut og kjøpe meg en kalender, det var en kjempegod ide :hilarious:! Får virkelig bygget opp spenningen rundt det hele enda litt til! Holder jo ikke ut denne ventingen, men nå er jeg utålmodig på en god måte hvertfall og det kjennes godt!

Gleder meg til å følge deg videre også, håper virkelig det sitter nå:D:Heartred

Back
Topp