Åå, for en fin dagbok du har
Nå har jeg sikkert hjertet alle innleggene dine, men jeg bare synes du skriver så godt! Synes det er skikkelig fint å lese om alle tankene du har i forkant av prøvingen. Samtidig gir det meg også en påminner om viktigheten av å ta vare på partneren min, da han var klar for å droppe prevensjonen lenge før meg. Det er egentlig ikke noe vi har snakket så mye om, og kanskje litt rart å ta det opp 1 år senere, men fikk uansett lyst til å gjøre noe koselig for han bare for å vise at jeg setter pris på han. Det er jo det som er så fint med å følge andre her inne, man kan få så mange tanker og ideer selv av å lese om andres tanker.
Så er det også litt gøy å lese dagboka di, for det er mye jeg kjenner meg igjen i. Jeg er også veldig flink til å straffe meg selv hvis jeg ikke gjennomfører noe jeg har bestemt meg for. Et eksempel her er at jeg for en stund siden bestemte meg for å gå tur hver dag, men så var det en dag jeg ikke orket, og da gikk det vel kanskje en uke før jeg gikk tur igjen. Da var liksom prosjektet ødelagt
Nå har jeg heller bestemt meg for at jeg skal gå tur når jeg føler for det, ikke så viktig om det er hver dag!
Jeg forstår så godt spenningen din og at du gleder det veldig til å fjerne spiralen! Det er nesten så man kan sammenligne det med å våkne 1. desember, men så må man vente helt til 24. desember før man kan åpne pakkene på julaften (jeg er fremdeles som et barn på julaften hehe). Kanskje du heller kunne kjøpt deg en adventskalender nå, også åpne en luke hver dag frem til fjerning av spiralen?
Hehe, neida. Det virker som at du har mange gode tanker, tenker det kan være fint å kjøpe inn tester 1. desember. Da har du på en måte enda en dato å glede deg til 
Dette ble kanskje langt, men jeg ble oppriktig glad inni meg av å lese i dagboken din. Så jeg gleder meg veldig til å følge deg videre