Torsdag - 28 dager
Uuæh! Hva skjedde? Plutselig bare 28 dager til spiralen skal kastes veggimellom? Det føles mye kortere enn 30 dager faktisk
Tror jeg skal bestemme meg for at når jeg får lønning 1 desember, så skal jeg bestille tester og kjøpe folsyre. Så er forsyningene på plass og jeg er klar for alt!
Kjenner meg ganske sikker på at det har vært eggløsning og «snart mensen» tid. Symptomene denne uka taler for det, samt stikking på venstre side, sikkert i eggstokken der. Det har jeg tidligere vært og fått undersøkt pga min egne paranoia, men de har ikke funnet noe heldigvis og alt har sett fint ut.
Gleder meg over at samboer og jeg kan snakke åpent rundt dette med svangerskap og tankene våre rundt det, vi kan le av at jeg er så utålmodig og at han syns det er litt skummelt. Det er en undertone som er varm, god og spenningen er til å føle på. Litt som å være forelsket!
Ja, det er nok «pms» uka, herregud så sentimental jeg blir. Nesten flaut 
Det er såvidt jeg klarer å ikke skrike ut til alle jeg ser at spiralen snart skal ut!! Jeg klarer ikke å holde meg unna forumet her heller, haha!
Spent på å ta første el test, om jeg får til det, har jeg telt riktig, spent på første graviditetstest, hvordan vil jeg føle det hvis den er negativ/positiv? Også er det ett scenario som spilles av på repeat i hodet, og det er så forbasket dumt for SÅ heldige tror jeg sannelig ikke vi er, men å kunne pakke inn en body til jul og gi til svigermor og se ansiktet hennes? Herregud så lyst jeg har til å overraske dem med en slik nyhet! Må 100% finne på noe lurt den dagen det blir aktuelt. 
jaja, jeg får vel gi meg for denne gang! Det er ikke den mest spennende dagboken å lese nå i ventetiden, men det føles godt for meg å få det ut. At jeg ikke sitter inne med det alene på godt og vondt, og når jeg skriver? Ja da kan jeg være 100% ærlig
- lille sol