Tirsdag blues
Mange hater mandager. Jeg syns tirsdager er verst. De er unødvendig lange.. I dag venter for eksempel en 12 timers arbeidsdag, og det kan kjennes litt tøft.
Da var dagens klage unnagjort, og jeg kan fokusere på det fine med i dag
Jeg trives godt i jobben min, og elsker når den første timen er rolig. Myk start på dagen, etter å ha fått junior på skolen.
Det er ikke stort nytt å fortelle, jeg mistenker at jeg faktisk har eggløsning til tross for spiral, da jeg på fredag var ganske sensitiv og søndag-mandag har hatt noe (TMI sorry) økt utflod/eggehvite. Jeg har jo ikke tenkt så over om jeg har eggløsning eller ikke på spiral, men når jeg ser tilbake nå så gir det litt mening. Hormonene er jo der, for å si det sånn.
I dag er det NØYAKTIG 31 dager til spiralen ryk!!!!! I can hardly wait, som alltid. Det føles som en evighet til
Heldigvis har jeg et par andre hendelser å se frem til, selv om det ikke er de største tingene livet har å by på. Det er viktig å glede seg over de små også. Jeg har vurdert om jeg skal skrive tre ting jeg er takknemlig for hver dag, men det er en forpliktelse jeg ikke vet om jeg orker? Det høres kanskje rart ut, men jeg har for vane med å «straffe» meg selv hvis jeg begynner med det, også er det en dag jeg ikke orker. Det trenger jeg ikke. Det var litt sånn med skrivingen i det hele tatt. Tok meg hele 8 mnd før jeg begynte å skrive litt dagbok etter å ha tatt steget å kjøpt inn en fin en
Jeg MÅ ikke skrive dagbok, men det gir meg ganske mye å gjøre det, så jeg har inngått en avtale med meg selv om at jeg skal skrive når jeg føler for å gjøre det. Når det føles ok å dele det jeg sitter inne med.
Derfor kan jeg skrive ned tre ting jeg er takknemlig for i dag!
1. Min lille fine familie
2. At jeg har en jobb å gå til hver dag
3. At jeg enkelt kan handle mat på en butikk
Ønsker den som muligens leser dette en fin dag, slenger med ei dose babystøv og en påminnelse om at det er mye kjærlighet i de små tingene partneren gjør for deg