Svar på tråd

Late mornings 

Er det beste jeg vet! Klokka er 11.45 og jeg ligger fremdeles i senga. Mini er hos sin far i helgen, og samboeren holder på med andre ting i dag. Jeg har hele huset for meg selv! Slike late morgener på helg er utrolig deilig, men det er og vanskelig å starte dagen:p

Har brukt store deler av denne tiden i senga til å lese meg opp på litt begreper, og hvordan man regner syklus. Det er vanskelig å følge med på når EL er når man har spiral, det er kanskje ikke alltid man har det heller. Jeg har ikke hatt blødning siden sommeren 2019, men jeg er ganske sikker på at det er hormoner i sving denne uka her. Holdt på å ta til tårene på jobb i går over en dum filleting, og litt ømme bryster i går kveld. Kanskje litt økt utflod? Vanskelig å si, men jeg har registrert symptomene i en app. Føler jeg har litt mer overblikk når desember endelig kommer og spiralen skal ut!

Navn har jeg også tenkt på, men det blir bare med å skrive forslag på liste. Snakk om å glede seg! I dag er det bare 32 dager til spiralen skal ut!! Burde starte en nedtellings-tråd, kanskje det er flere av oss som venter oss fordervet:hilarious:

Nå skal jeg prøve å dra meg ut av senga og opp i sofaen:hilarious: begynner å bli skikkelig sulten!

Håper det blir en fin dag for alle<3

Back
Topp