Lil_Sol sin reise til barn nr2, plutselig gravid med nr3

Tusen takk :Heartred Det var veldig overraskende også, men absolutt en hyggelig en:happy::Heartred
Hvordan er det med deg?
Når første sjokket har lagt seg er det ofte den beste overraskelsen:joyful:

Går bra med meg, vi har hatt ei herlig jul hos mine foreldre❤️☺️ Det har vi ikke fått anledning til siden 2019:bag:

Ja, det er jammen meg sant :Heartred

Det hørtes veldig hyggelig ut :Heartred Deilig å komme til dekket bord ibland og si?? :Heartred
Var helt herlig på være "hjemme" i jula! Og superkoselig å se besteforeldrene sin første jula med barnebarna :love017 :joyful: ❤️

Gleder meg til å følge med på deg nå☺️❤️

Ååh, det med pysj har jeg funnet ut at er lurt å pakke "just in case" uansett - spesielt om man har pentøy på seg :p i blant vil man bare UT av kjolene osv. Vi bor sånn 1 min unna med bil der vi var, men pysj og tannbørster var med.. og ble påkledd mens bilen varmet seg opp :p
Men hjelpes så irriterende det er hvis man blir litt ekstra den, eller ekstra utslitt, også har man glemt det :bag: :bag:

Ønsker deg godt nyttår ❤️

Ååh, det med pysj har jeg funnet ut at er lurt å pakke "just in case" uansett - spesielt om man har pentøy på seg :p i blant vil man bare UT av kjolene osv. Vi bor sånn 1 min unna med bil der vi var, men pysj og tannbørster var med.. og ble påkledd mens bilen varmet seg opp :p
Men hjelpes så irriterende det er hvis man blir litt ekstra den, eller ekstra utslitt, også har man glemt det :bag: :bag:

Ønsker deg godt nyttår ❤️
Skal absolutt være med i fremtiden, for hun sovnet jo fort igjen bare hun kom i seng :smiley-ashamed004 Vi hadde dog ikke pyntet oss denne gangen, jeg tror ikke noen av oss hadde energi til det :hilarious: Likevel har jeg allerede planlagt 17 mai antrekket mitt, da er jeg jo godt synlig gravid vil jeg anta (så sant alt går bra) bestilte meg derfor kjole fra careless på salg i går! Om det blir å feire videre hjemme eller borte vet jeg ikke, men da skal skift pakkes til oss alle :laughing002
Håper dere hadde en fin feiring, og godt nyttår!:Heartred

Deeeilig!! Ja det vil jeg tro var koselig, særlig etter så lang tid :Heartred
Ser at dere er i gang med prøving også, så spennende! Jeg skal følge med og heie:love7
Tusen takk☺️ Gubben ville jo egentlig vente til minsten var i barnehagen, men omgitt av julemagi tyvstartet vi visst litt:joyful:

6+3

Tross alt et par dager siden sist, så here I am! :happy093

Tja. Hvor skal jeg begynne? Det føles litt som å stå på repeat. Hakk i plata om du vil.

Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt, bortsett fra når jeg er kvalm, men de siste dagene har jeg tatt postafen på morgenen. I morgen tenker jeg å la være bare for å kjenne *noe*. Luft i magen har jeg, tett nese, litt trøtt fremdeles (trolig pga said postafen), ellers er det ingenting som tilsier at jeg er gravid. Til tider emosjonell.

Lite bekymringer, er ikke så redd for å miste. Kjenner meg selv såpass at det er antakelig fordi jeg klarer ikke helt å tro på at jeg er gravid. Til tross for tidlig UL med tydelig plommesekk og hjerteblink.

Det handler ikke om at jeg ikke er glad for det, men det føles bare så surrealistisk og «too good to be true». Vi prøvde i over ett år på Lillemor. Fire runder med letrozol, ovitrelle og progesteron, også bare plutselig blir jeg gravid nå? Jeg tror vi har valset i sengen typ 1 eller 2 ganger, og that’s it? Uforskammet enkelt. Føles urettferdig å stå på denne siden av gjerdet nå, synes det er vanskelig å støtte opp dem som sliter fordi nå er jo jeg i den derre «gravid ved å vaske truser sammen» gjengen. Forhåpentligvis mer reflektert og hensynsfull enn andre jeg har møtt, men likevel. Det er helt utrolig, med trykk på U.

Kanskje jeg skal bestille en ultralyd til, før uke 10? Bare for å se om det kanskje hjelper på trua? Samtidig er jeg litt redd for at det da ikke er noe der og at jeg innbilte meg hele greia.. Skal se om jeg klarer å gå et par steg opp fra denne tanketrappa her, til et mer glad-tonet innlegg neste gang. Eller, ja, jeg er glad, men jeg tror ikke på at det er så «lett». Noe må jo være feil eller galt. This makes no sense.

Godt nyttår til deg ❤️
Så koselig at du fikk se hjerteblink på ultralyd!
:shy: :love017
Kan relatere så godt til det du skriver. Den følelsen av «dette blir for lett», når man tidligere har opplevd nedtur og kamp. Men, kjære du, du fortjener å være på denne siden du også ❤️ Håper det fortsetter å gå veien fremover, det fortjener du! Klem til deg

Godt nyttår til deg ❤️
Så koselig at du fikk se hjerteblink på ultralyd!
:shy: :love017
Kan relatere så godt til det du skriver. Den følelsen av «dette blir for lett», når man tidligere har opplevd nedtur og kamp. Men, kjære du, du fortjener å være på denne siden du også ❤️ Håper det fortsetter å gå veien fremover, det fortjener du! Klem til deg
Tusen takk for forståelse og så gode ord :Heartred Har fått time til jordmor den 13/1, jeg tar det opp med henne da. Kanskje hun har noen triks:Heartred I dag har formen vært så fin også, alt som normalt. Må se på bildene av testene og fra ul flere ganger, så jeg skjønner at det ikke er innbilning :Heartred

Tusen takk for forståelse og så gode ord :Heartred Har fått time til jordmor den 13/1, jeg tar det opp med henne da. Kanskje hun har noen triks:Heartred I dag har formen vært så fin også, alt som normalt. Må se på bildene av testene og fra ul flere ganger, så jeg skjønner at det ikke er innbilning :Heartred
Lurt å lufte tankene med jordmor ❤️ Jeg benyttet meg mye av jordmor nå disse ukene, mye pga krisetanker og negative tanker. Jeg kan ikke fatte hvorfor det skulle gå smooth for oss en gang til nå med tredjemann. Er godt å ha noen å prate med som forstår litt mer den psykiske belastningen det kan være.

Lurt å lufte tankene med jordmor ❤️ Jeg benyttet meg mye av jordmor nå disse ukene, mye pga krisetanker og negative tanker. Jeg kan ikke fatte hvorfor det skulle gå smooth for oss en gang til nå med tredjemann. Er godt å ha noen å prate med som forstår litt mer den psykiske belastningen det kan være.
Herregud jeg er jo så BLIND!!!!!! Ikke fått med meg at du skal ha nr tre :sad015:Heartred Snakk om å ha hodet godt plantet i egen ræv!
GRATULERER!! :Heartred:Heartred:happy093
Må være godt å føle det hjelper å snakke med jordmor? Setter pris på at du deler din erfaring, håper jeg får samme:Heartred

Herregud jeg er jo så BLIND!!!!!! Ikke fått med meg at du skal ha nr tre :sad015:Heartred Snakk om å ha hodet godt plantet i egen ræv!
GRATULERER!! :Heartred:Heartred:happy093
Må være godt å føle det hjelper å snakke med jordmor? Setter pris på at du deler din erfaring, håper jeg får samme:Heartred
Hahaha du er søt :hilarious: :love017 Vil ikke si du har huet plantet i ræva bare fordi jeg ikke annonserer på dagboken din at jeg venter tredjemann :hilarious: Men tusen takk, fine du! ❤️
Det hjalp veldig å snakke med jordmor! Hun har jo fått meg til å se mer rasjonelt på det, i en periode der jeg var veldig irrasjonell ❤️ Håper du får god hjelp av din også!

Hahaha du er søt :hilarious: :love017 Vil ikke si du har huet plantet i ræva bare fordi jeg ikke annonserer på dagboken din at jeg venter tredjemann :hilarious: Men tusen takk, fine du! ❤️
Det hjalp veldig å snakke med jordmor! Hun har jo fått meg til å se mer rasjonelt på det, i en periode der jeg var veldig irrasjonell ❤️ Håper du får god hjelp av din også!
Nåja, jeg skal tørre å være litt bastant på det :laughing002
Veldig koselig at dere også venter nr tre :Heartred:Heartred

Nåja, jeg skal tørre å være litt bastant på det :laughing002
Veldig koselig at dere også venter nr tre :Heartred:Heartred
Hahaha, du altså! Jeg har ikke skrevet i dagboken min heller, men vurderer å starte opp nå selv om jeg er 15+3. Er godt å ha et sted å ventilere litt generelle tanker :shy:
Det er veldig koselig! Vi gleder oss veldig ❤️ Blir fint å følge med på din reise også :love017

For en hyggelig juleoverraskelse! Gratulerer så mye❤️

Back
Topp