Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkÅåå aå gøy med en juleoverraskelse!!! Lykke til![]()
Masse lykke til i siste innspurt, håper alt står bra til

Tusen takkGratulerer så masse, så koselig juleoverraskelse![]()
![]()
Det var veldig overraskende også, men absolutt en hyggelig en
Når første sjokket har lagt seg er det ofte den beste overraskelsenTusen takkDet var veldig overraskende også, men absolutt en hyggelig en
Hvordan er det med deg?

Ja, det er jammen meg santNår første sjokket har lagt seg er det ofte den beste overraskelsen
Går bra med meg, vi har hatt ei herlig jul hos mine foreldreDet har vi ikke fått anledning til siden 2019
![]()
Deilig å komme til dekket bord ibland og si?? 
Var helt herlig på være "hjemme" i jula! Og superkoselig å se besteforeldrene sin første jula med barnebarnaJa, det er jammen meg sant
Det hørtes veldig hyggelig utDeilig å komme til dekket bord ibland og si??
![]()
Deeeilig!! Ja det vil jeg tro var koselig, særlig etter så lang tidVar helt herlig på være "hjemme" i jula! Og superkoselig å se besteforeldrene sin første jula med barnebarna![]()
![]()
Gleder meg til å følge med på deg nå![]()

Skal absolutt være med i fremtiden, for hun sovnet jo fort igjen bare hun kom i sengÅåh, det med pysj har jeg funnet ut at er lurt å pakke "just in case" uansett - spesielt om man har pentøy på segi blant vil man bare UT av kjolene osv. Vi bor sånn 1 min unna med bil der vi var, men pysj og tannbørster var med.. og ble påkledd mens bilen varmet seg opp
Men hjelpes så irriterende det er hvis man blir litt ekstra den, eller ekstra utslitt, også har man glemt det![]()
Ønsker deg godt nyttår![]()
Vi hadde dog ikke pyntet oss denne gangen, jeg tror ikke noen av oss hadde energi til det
Likevel har jeg allerede planlagt 17 mai antrekket mitt, da er jeg jo godt synlig gravid vil jeg anta (så sant alt går bra) bestilte meg derfor kjole fra careless på salg i går! Om det blir å feire videre hjemme eller borte vet jeg ikke, men da skal skift pakkes til oss alle

Tusen takkDeeeilig!! Ja det vil jeg tro var koselig, særlig etter så lang tid
Ser at dere er i gang med prøving også, så spennende! Jeg skal følge med og heie![]()

Tusen takk for forståelse og så gode ordGodt nyttår til deg
Så koselig at du fikk se hjerteblink på ultralyd!
![]()
Kan relatere så godt til det du skriver. Den følelsen av «dette blir for lett», når man tidligere har opplevd nedtur og kamp. Men, kjære du, du fortjener å være på denne siden du ogsåHåper det fortsetter å gå veien fremover, det fortjener du! Klem til deg
Har fått time til jordmor den 13/1, jeg tar det opp med henne da. Kanskje hun har noen triks
I dag har formen vært så fin også, alt som normalt. Må se på bildene av testene og fra ul flere ganger, så jeg skjønner at det ikke er innbilning 
Lurt å lufte tankene med jordmorTusen takk for forståelse og så gode ordHar fått time til jordmor den 13/1, jeg tar det opp med henne da. Kanskje hun har noen triks
I dag har formen vært så fin også, alt som normalt. Må se på bildene av testene og fra ul flere ganger, så jeg skjønner at det ikke er innbilning
![]()
Herregud jeg er jo så BLIND!!!!!! Ikke fått med meg at du skal ha nr treLurt å lufte tankene med jordmorJeg benyttet meg mye av jordmor nå disse ukene, mye pga krisetanker og negative tanker. Jeg kan ikke fatte hvorfor det skulle gå smooth for oss en gang til nå med tredjemann. Er godt å ha noen å prate med som forstår litt mer den psykiske belastningen det kan være.

Snakk om å ha hodet godt plantet i egen ræv!

Hahaha du er søtHerregud jeg er jo så BLIND!!!!!! Ikke fått med meg at du skal ha nr treSnakk om å ha hodet godt plantet i egen ræv!
GRATULERER!!
Må være godt å føle det hjelper å snakke med jordmor? Setter pris på at du deler din erfaring, håper jeg får samme![]()
Vil ikke si du har huet plantet i ræva bare fordi jeg ikke annonserer på dagboken din at jeg venter tredjemann
Men tusen takk, fine du! Nåja, jeg skal tørre å være litt bastant på detHahaha du er søt![]()
Vil ikke si du har huet plantet i ræva bare fordi jeg ikke annonserer på dagboken din at jeg venter tredjemann
Men tusen takk, fine du!
Det hjalp veldig å snakke med jordmor! Hun har jo fått meg til å se mer rasjonelt på det, i en periode der jeg var veldig irrasjonellHåper du får god hjelp av din også!

Hahaha, du altså! Jeg har ikke skrevet i dagboken min heller, men vurderer å starte opp nå selv om jeg er 15+3. Er godt å ha et sted å ventilere litt generelle tankerNåja, jeg skal tørre å være litt bastant på det
Veldig koselig at dere også venter nr tre![]()