Lil_Sol ♡

Nå ble jeg veldig glad for å se at dette ikke var noe jeg var alene om, dette og :smiley-ashamed004 :Heartred

Det går egentlig ganske bra nå, men opp og ned er det absolutt. Føler meg litt mer klar til å bli med i samfunnet igjen. Godt!

Det var «Medieval Dynasty» jeg fant:smiley-angelic006Det er nok ikke så nytt, men det var veldig min gate! Jeg elsker å samle ting og bygge ting, følte at dette traff meg veldig :smiley-ashamed004
Eeelsker Medieval Dynasy!! Har alt for mange timer i det spillet :hilarious: :Heartred Spiller på pc sammen med mannen og dette klaffet for begge to!

Nå ble jeg veldig glad for å se at dette ikke var noe jeg var alene om, dette og :smiley-ashamed004 :Heartred

Det går egentlig ganske bra nå, men opp og ned er det absolutt. Føler meg litt mer klar til å bli med i samfunnet igjen. Godt!

Det var «Medieval Dynasty» jeg fant:smiley-angelic006Det er nok ikke så nytt, men det var veldig min gate! Jeg elsker å samle ting og bygge ting, følte at dette traff meg veldig :smiley-ashamed004
Googlet, lignet litt på Skyrim bare med annet fokus? Liksom, som om man er en av NPC'ene i Skyrim.

Så koselig ut, da! Jeg har ikke tid til spilling atm, og går som regel tilbake til Skyrim hver gang når jeg først har tid, men det så jo veldig spennende ut, tror jeg må notere meg det :smiley-ashamed004

Googlet, lignet litt på Skyrim bare med annet fokus? Liksom, som om man er en av NPC'ene i Skyrim.

Så koselig ut, da! Jeg har ikke tid til spilling atm, og går som regel tilbake til Skyrim hver gang når jeg først har tid, men det så jo veldig spennende ut, tror jeg må notere meg det :smiley-ashamed004
Ja, det vil jeg si meg ganske enig i, særlig i grafikken også! Nå har ikke jeg spilt mye Skyrim, sånne spill med mye «greier» i form av skills og ting man må lære seg, og hvilken rustning og hvilket type våpen med hvilke type stats som passer best da mister jeg det litt :smiley-ashamed004 Jeg har jo SÅ LYST til å spille f.eks Elden Ring for herregud for et fantastisk fint og pent spill, men guuuuriland så VANSKELIG og mye greier! Også trives jeg himla godt med disse «lag en landsby» spillene! På PC har jeg og brukt mye tid på et annet spill litt i samme gate som medieval dynasty (Manor Lords) men der er gameplay mer som Anno igjen. Som jeg og liker godt frem til det blir for mye greier :hilarious:

Ja, det vil jeg si meg ganske enig i, særlig i grafikken også! Nå har ikke jeg spilt mye Skyrim, sånne spill med mye «greier» i form av skills og ting man må lære seg, og hvilken rustning og hvilket type våpen med hvilke type stats som passer best da mister jeg det litt :smiley-ashamed004 Jeg har jo SÅ LYST til å spille f.eks Elden Ring for herregud for et fantastisk fint og pent spill, men guuuuriland så VANSKELIG og mye greier! Også trives jeg himla godt med disse «lag en landsby» spillene! På PC har jeg og brukt mye tid på et annet spill litt i samme gate som medieval dynasty (Manor Lords) men der er gameplay mer som Anno igjen. Som jeg og liker godt frem til det blir for mye greier :hilarious:

Åååh, jeg elsker Skyrim, blir aldri ferdig. Men har tydeligvis en spesifikk preferanse. Jeg er ALLTID Light Armor og Archer, gjerne med en del sneak. Foretrekker å ta livet av ting sånn 100m unna :p Men jeg orker jo ikke sette meg så hardt inni hva som er best, annet enn at jeg ser at "denne buen har +8 i attack, så da bruker jeg heller den" osv. :p orker ikke holde noe oversikt utover det. :p
Så jeg spiller bare. :p

Lage landsby er jo koselig. Ikke i samme gate i det hele tatt, men "the Simpsons - tapped out" var jo en greie for noen år siden, til mobil. Bare det å bygge "Springfield", og legge inn folk, var kjempegøy. :p jeg er jo også glad i sims (2) og da også bygging og ordne til offentlige bygg/lage "by". :p

Så traileren på spillet, og det så veldig spennende ut, må skrives ned på lista til den dagen jeg får tid til å finne fram PS igjen :angelic:

Det lille vi har fått spilt etter yngste kom til verden har blitt brukt på zelda, for det spiller vi sammen, det er veldig kjekt syns jeg :love017

Her ble det vintage-spilling idag! Det kan anbefales! Ingenting slår de gamle spillene :cool:
IMG_7440.jpeg

Mario Kart er fint, men Super Mario World til SNES er favoritten av de gamle klassikerne 8)
Til PC, the settlers (fra -93).
Syntes faktisk Super Mario 64 er det beste som noensinne er lagd. Tror det var det første 3D spillet av sitt slag. Før det var det bare 2D. Selvsagt, digger også Super Mario world, men 64 er hakket bedre :cool:

Syntes faktisk Super Mario 64 er det beste som noensinne er lagd. Tror det var det første 3D spillet av sitt slag. Før det var det bare 2D. Selvsagt, digger også Super Mario world, men 64 er hakket bedre :cool:
Ah, mener å huske jeg prøvde, og ikke var noen veldig fan, den gang da. :p Men liksom, supernintendo hadde jeg aldri selv heller. Vi spilte super Mario World hos søskenbarna mine, og det var supergøy - men selv hadde vi en gammel Amiga (jeg og brodern spilte mye Pang!, Volfied, the settlers og Goblins 3 på den), også etterhvert en PS1 med maaaasse ulike spill. Gikk mye i Crash Bandicoot (3), Crash Team Racing og Sled Storm der. :p Og Spyro!

Alle av disse spillene kan jeg godt sitte med i dag også. Litt senere ble det GBA, med harvest moon og Breath of fire, som jeg også gjerne sitter med i dag om jeg kan :p

Ahh, husker jeg og brodern sparte opp spilletid for å kunne sitte med spill på regnværsdager :p (det varte frem til vi hadde spart oss opp til sånn 13 timer hver, da fikk vi plutselig fast tid på kvelden istedenfor :p)

Back
Topp