Favorittene her har lenge vært Assassins Creed, Fallout, Raft..Bra du føler deg litt bedreKjekt med spill som tar en inn i en middelaldersk fantasiverden, har spilt mye selv opp gjennom, hovedsaklig fantasy rpg
![]()
Zelda også, kan ikke glemme denFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Favorittene her har lenge vært Assassins Creed, Fallout, Raft..Bra du føler deg litt bedreKjekt med spill som tar en inn i en middelaldersk fantasiverden, har spilt mye selv opp gjennom, hovedsaklig fantasy rpg
![]()
Zelda også, kan ikke glemme denEeelsker Medieval Dynasy!! Har alt for mange timer i det spilletNå ble jeg veldig glad for å se at dette ikke var noe jeg var alene om, dette og![]()
Det går egentlig ganske bra nå, men opp og ned er det absolutt. Føler meg litt mer klar til å bli med i samfunnet igjen. Godt!
Det var «Medieval Dynasty» jeg fantDet er nok ikke så nytt, men det var veldig min gate! Jeg elsker å samle ting og bygge ting, følte at dette traff meg veldig
![]()
Spiller på pc sammen med mannen og dette klaffet for begge to!Googlet, lignet litt på Skyrim bare med annet fokus? Liksom, som om man er en av NPC'ene i Skyrim.Nå ble jeg veldig glad for å se at dette ikke var noe jeg var alene om, dette og![]()
Det går egentlig ganske bra nå, men opp og ned er det absolutt. Føler meg litt mer klar til å bli med i samfunnet igjen. Godt!
Det var «Medieval Dynasty» jeg fantDet er nok ikke så nytt, men det var veldig min gate! Jeg elsker å samle ting og bygge ting, følte at dette traff meg veldig
![]()

Jeg er veldig ny i det, og foreløpig liker jeg det veldig veldig godt!!Eeelsker Medieval Dynasty!! Jeg spiller det på pc og storkoser meg
Ja, det vil jeg si meg ganske enig i, særlig i grafikken også! Nå har ikke jeg spilt mye Skyrim, sånne spill med mye «greier» i form av skills og ting man må lære seg, og hvilken rustning og hvilket type våpen med hvilke type stats som passer best da mister jeg det littGooglet, lignet litt på Skyrim bare med annet fokus? Liksom, som om man er en av NPC'ene i Skyrim.
Så koselig ut, da! Jeg har ikke tid til spilling atm, og går som regel tilbake til Skyrim hver gang når jeg først har tid, men det så jo veldig spennende ut, tror jeg må notere meg det![]()
Jeg har jo SÅ LYST til å spille f.eks Elden Ring for herregud for et fantastisk fint og pent spill, men guuuuriland så VANSKELIG og mye greier! Også trives jeg himla godt med disse «lag en landsby» spillene! På PC har jeg og brukt mye tid på et annet spill litt i samme gate som medieval dynasty (Manor Lords) men der er gameplay mer som Anno igjen. Som jeg og liker godt frem til det blir for mye greier 
Ja, det vil jeg si meg ganske enig i, særlig i grafikken også! Nå har ikke jeg spilt mye Skyrim, sånne spill med mye «greier» i form av skills og ting man må lære seg, og hvilken rustning og hvilket type våpen med hvilke type stats som passer best da mister jeg det littJeg har jo SÅ LYST til å spille f.eks Elden Ring for herregud for et fantastisk fint og pent spill, men guuuuriland så VANSKELIG og mye greier! Også trives jeg himla godt med disse «lag en landsby» spillene! På PC har jeg og brukt mye tid på et annet spill litt i samme gate som medieval dynasty (Manor Lords) men der er gameplay mer som Anno igjen. Som jeg og liker godt frem til det blir for mye greier
![]()

Her ble det vintage-spilling idag! Det kan anbefales! Ingenting slår de gamle spilleneVis vedlegget 478536
Syntes faktisk Super Mario 64 er det beste som noensinne er lagd. Tror det var det første 3D spillet av sitt slag. Før det var det bare 2D. Selvsagt, digger også Super Mario world, men 64 er hakket bedreMario Kart er fint, men Super Mario World til SNES er favoritten av de gamle klassikerne 8)
Til PC, the settlers (fra -93).
Ah, mener å huske jeg prøvde, og ikke var noen veldig fan, den gang da.Syntes faktisk Super Mario 64 er det beste som noensinne er lagd. Tror det var det første 3D spillet av sitt slag. Før det var det bare 2D. Selvsagt, digger også Super Mario world, men 64 er hakket bedre![]()
Zelda var helt fantastisk!! Gode spill på favorittlisten! Min favoritt min er Baldurs GateFavorittene her har lenge vært Assassins Creed, Fallout, Raft..Zelda også, kan ikke glemme den

Nintendo 64Her ble det vintage-spilling idag! Det kan anbefales! Ingenting slår de gamle spilleneVis vedlegget 478536

Oh the memories