Likte dere desse flisene?

*Eit stjerneskudd*

Gift med forumet
http://www.finn.no/finn/inspirasjon/bilde?sid=xz8C53C6FE470366&keyword=kj%F8kken&mmoId=1240349

vi har likt kjøkken å plate kan ha desse?

njææææ... ikke min stil ihvertfall[8D]

Jeg synes ikke det var noe fint. Men så har vi en litt gammeldags stil og har hvite fliser på kjøkkenet med en og annen blomst på [8D]

ORIGINAL: Trone

Var fint det, men for meg virket det mer som sanking av stemmer i konkurransen ;)

konkurransen???[:-]

finn inspirasjon?

jaha..[:D]

Var fint det, men for meg virket det mer som sanking av stemmer i konkurransen ;)

Mhm, var jo såvidt en så flisene..[;)]

Dette er ikke mitt kjøkken vi holder på å fikse har ikke montert på dørende anda
så tenkte litt meininger om di før vi evnt valgte di

ORIGINAL: Kattekvinnen

flott
da e di kansje tidslause da hehe

ORIGINAL: DenicaD

konkurransen???[:-]

finn inspirasjon?

jaha..[:D]

ja er det
måtte ha litt inspirasjon

Vet ikke helt hva jeg syns om de..[8D]
Er egentlig helt greie, men hadde nok ikke valgt de selv.. [:)]

ja visst, fine di. men kanskje legge de litt annerledes, blei litt kjedelig syns jeg.

Jeg liker disse kjempegodt[:)]

ORIGINAL: Kattekvinnen

såe...... dere er aldri på finn.no dere altså???[8|]

Flisene var forsåvidt fine, men de ga meg en badfølelse. Tror det er fordi de er så blenda hvite

ORIGINAL: MiniMoi

Flisene var forsåvidt fine, men de ga meg en badfølelse. Tror det er fordi de er så blenda hvite

sant d men e det vi synst er mest tidslaust
men e med på tanken din ja
takk for erligt svar [;)]

ORIGINAL: ToSmå2010

Vet ikke helt hva jeg syns om de..[8D]
Er egentlig helt greie, men hadde nok ikke valgt de selv.. [:)]

Vi har noe lignende på vårt kjøkken, men synes det ble litt mye hvitt i den settingen. Hvordan vil det passe inn med sorte? Tror jeg hadde valgt det hadde jeg hatt det kjøkkenet [:)]

Back
Topp