Liksom mindre symptomer..

Midnattsol

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hva skjer 7+2 og huff jeg lurer på om noe går galt. Mindre ømme pupper og litt bedre mht kvalme. Men går med bånd på hele tiden da.. Ikke blødd eller noe,.. Blir liksom bekymra for om noe går galt, men jeg bør kanskje tenke at jeg bare har en god periode uten så mye symptom. Sukk.. Noen andre?

Mine symptomer kommer og går, den ene dagen er jeg I storform og kjenner ingenting mens andre dager kjenner jeg en god del

Jeg er også 7+2 og symptomene har endret seg. Dog ikke positivt for min del, men tydeligvis noe som skjer nå.

Har lurt på om økning av hcg har noe å si eller ikke. Jeg hadde jo solid økning og tall i begynnelsen, så kanskje visst kroppen tåler hormonene at de går bedre da.. Håper alt er vel og at jeg bare har en god periode :)

Hva skjer 7+2 og huff jeg lurer på om noe går galt. Mindre ømme pupper og litt bedre mht kvalme. Men går med bånd på hele tiden da.. Ikke blødd eller noe,.. Blir liksom bekymra for om noe går galt, men jeg bør kanskje tenke at jeg bare har en god periode uten så mye symptom. Sukk.. Noen andre?
Kjenner meg igjen! Føler på akkurat det samme og har gjort det nå den siste uken. Føler med deg! Er 7+6. Er tydeligvis veldig normalt blir jeg fortalt. Symptomer kommer og går... Tror vi bare skal bære happy med mindre symptomer, men en klarer liksom ikke la helt være å uroe seg heller. Jeg har tidlig ul på torsdag så satser på å berolige meg, eller i det minste få svar på om ting er ok eller ikke da.

Kjenner meg igjen! Føler på akkurat det samme og har gjort det nå den siste uken. Føler med deg! Er 7+6. Er tydeligvis veldig normalt blir jeg fortalt. Symptomer kommer og går... Tror vi bare skal bære happy med mindre symptomer, men en klarer liksom ikke la helt være å uroe seg heller. Jeg har tidlig ul på torsdag så satser på å berolige meg, eller i det minste få svar på om ting er ok eller ikke da.
Håper det går bra, si ifra hvordan det gikk.!! . Æ e så på nippet til å ringe gyn å si at æ vil ha en sjekk.. Huff. Skal inn til kontroll hos han 9. Mars og skal da være i uke 9. Men det e sååååå lenge til..

Klarte ikke å la roen senke seg, så æ ringte å hørte om dem hadde tid til å se etter.. Null problem.. Så nu har æ vært å sett lille rusk igjen. Nå 13 mm og enda banker hjertet :) sååå glad og lykkelig, nå skal æ bare nyte og være glad for at det ikke er særlig med symptomer :)

Mindre symptomer på meg nå også , bare litt kvalm og murringer av og til, så håper alt står bra til med den lille spiren<3

Klarte ikke å la roen senke seg, så æ ringte å hørte om dem hadde tid til å se etter.. Null problem.. Så nu har æ vært å sett lille rusk igjen. Nå 13 mm og enda banker hjertet :) sååå glad og lykkelig, nå skal æ bare nyte og være glad for at det ikke er særlig med symptomer :)
Hurra!!! Så bra!! Jeg var inne i dag jeg også og alt sto bra til!:) 1.5cm og herlig hjertelyd! magisk ❤️

Det er helt normalt at symptomene blir mildere og hos mange forsvinner de helt. Så lenge vi ikke begynner å blø må vi bare prøve å senke skuldrene og nyte det. Vet det ikke er lett men :)
Håper jeg kan være en av de der symptomene gir seg litt. Slipper gjerne kvalmen :p

Back
Topp