Likhet mellom barn og foreldre

Ruli

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sensommerlykke 2017
Mitt baen er nesten tro kopi i utseende av sin far.

Ligner ditt/dine barn mest på mor, far eller en god blanding?

Eldste ligner på sin mormor, med fargene til pappaen sin
Nest eldste er tro kopi av meg
Junior ligner mest på meg og har noen trekk fra pappaen, mini er motsatt- ligner mest på pappaen med noen trekk fra meg:)

Når han var nyfødt var han tro kopi av pappaen sin. Nå som han er 2 år, har han blitt en god blanding :)

En god blanding av oss begge :)
Istarten var hun en tro kopi av pappan sin.

Min ligner fortsatt mest på faren sin, er 2 år :)
Leste en plass at de fleste nyfødte ligner mest på faren sin, dette for at faren lettere skal knytte seg til babyen :)

Ligner mest på far

Storebror var en kopi av faren som nyfødt men mer blanding nå. Lillebror sier de er mer lik meg men jeg synes selv han er en blanding

Min sønn ligner helt klart mest på meg utseendemessig, men mest på mannen min i personlighet.

På 3D Ultralyd likner hun veldig på pappaen sin! Så nå er jeg spent på å se henne i virkeligheten :D

Han er veldig lik morfaren sin, og også meg. Men begynner å få mer og mer trekk fra pappaen sin :)

Er nok en god miks, mer mine farger og lik pappaen sin rundt øynene :)

De ligner på sin far i farger. Jeg er lys og de er mørke. Datteren min har kun trekk fra han og hans familie, men sønnen min er veldig lik meg som liten :)

Får høre at frøkna mi e utrolig lik meg så si en liten kopi :)

Som nyfødt var han en tro kopi av meg, ingen forskjell på nyfødtbildene av meg og han. Men nå når han er 1,5 er han ganske lik oss begge, det er ingen tvil om foreldrene ;-)

Ligner litt på meg, men mest av alt så ligner hun på bestefaren sin (min far) :)

Største ligner på onkelen sin på farssiden. Lille i magen har vi bare sett på 3D ultralyd, og hvis det stemmer ser han ut til å bli en kopi av pappaen sin :)

Back
Topp