Likes ol

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
På appen er det kun likes. På pc er det likes og dislikes og enig osv. Har ikke fått med meg helt hva alle står for... Noen som har oversikt? Får man varsel dersom noen klikker noe annet enn like? Mener å huske jeg har fått det på "enig" men husker ikke om det var pc eller app...

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg har bare funne like på appen min eg også.

E det noen måter det går ann å få det andre på appen også eller?

Får kun like på appen mener jeg :(
Vi snakket om akkurat dette i en skravletråd her om dagen, og de fleste var vel enig om at det burde gått an med de andre også

Du får kun varsel på pc om de andre.

Liker ikke disse negative ratene. Ofte så blir de gitt på feil grunnlag føler jeg. Synes det holder med "likes" jeg... Dumt å få negativ rating for at en eneste person er uenig eller mener det er spam. Bryr meg egentlig ikke, men synes liker IKKE - raten jeg fikk her om dagen var idioti (unnskyld språket :(), for det var ingenting i veien med det innlegget..

Du får kun varsel på pc om de andre.

Liker ikke disse negative ratene. Ofte så blir de gitt på feil grunnlag føler jeg. Synes det holder med "likes" jeg... Dumt å få negativ rating for at en eneste person er uenig eller mener det er spam. Bryr meg egentlig ikke, men synes liker IKKE - raten jeg fikk her om dagen var idioti (unnskyld språket :(), for det var ingenting i veien med det innlegget..

enig der. Men de andre som hjertelig osv hadde vært koselig å ha på appen da :)

Kan man rapportere via appen da?

Jeg kan ihvertfall det.
Kan trykke på de tre prikkene helt øverst til høyre og der står det rapporter på listen

Vil vel si den er bedre å bruke enn å ikke like, om det er noe.

I stedet for dislikes kunne det vært en knapp til å rapportere postet til administratorer med en forklaring. Dislikes knapp er altfor enkelt når det som du sier er lett å ta noe ut av kontekst.

Har rapporter her :

Vedlegg

• 1412153920023.jpg
    1412153920023.jpg
    44,4 KB · Visninger: 11
Skjønner ang dislike men uenig er da helt greit å ha. Synes også det er greit med enig også selv om vi har like. Litt to forskjellige ting:)

Skjønner ang dislike men uenig er da helt greit å ha. Synes også det er greit med enig også selv om vi har like. Litt to forskjellige ting:)

Er enig mrs Lutz ;)

Back
Topp