LIKER :)

MrsMeoh

Gift med forumet
Klokka er over midnatt, og jeg er offisielt over i uke 6 - nå der det "bare" resten igjen til den magiske uka!

Om 11 dager, så er det ultralyd! Åååå dette skal bli så bra! :D

Matvanene mine har endret seg, jeg er oppblåst på kveldstid - for ikke å snakke om luftig.. halsbrann som sniker seg fram i ny og ne. Jeg er mye trøtt og sliten. Bølger med kvalme og brekninger, samt noe murringer i magen. Pluss at jeg holder på å få en gravidnese :P Mye mer enn hva jeg kjente på da jeg var gravid i fjor og mistet. :D

Og, nå er det "bare" fire uker igjen med medisinene fra klinikken. Jeg tar både orale og vaginale medisiner. De vaginale er klissete og ekkel og renner ut igjen, så jeg må bruke truseinnlegg - noe av det ekleste jeg vet! Med en gang jeg runder uke 10 skal det feires at det er medisinslutt! :)

Hvilke medisiner bruker du? Selv bruker jeg Albyl-E og Crinone. :)

Hurra for 6 uker!!! Her er det snart 8!! :-)
Jeg også gleder meg sykt til å slutte med medisinene,er dritt lei de ;-)

<3 nr.2 8.2.2014<3 ❤
-tasting fra telefonen-

Hvilke medisiner bruker du? Selv bruker jeg Albyl-E og Crinone. :)

Jeg bruker utrogestan og progynova :)
Blir dårlig av progynovaen så jeg må ta kvalmestillende hver gang jeg tar de, Afipran redder meg :)

Jeg bruker utrogestan og progynova :)
Blir dårlig av progynovaen så jeg må ta kvalmestillende hver gang jeg tar de, Afipran redder meg :)

Hmm, kjenner ikke til de. Er det blodfortynnende og progesteron? Afipran er gull verdt ved kvalme! :) Blir Helsigvis ikke dårlig på mine. Føler masse med deg! :) Håper alt går superbra! :))

Hmm, kjenner ikke til de. Er det blodfortynnende og progesteron? Afipran er gull verdt ved kvalme! :) Blir Helsigvis ikke dårlig på mine. Føler masse med deg! :) Håper alt går superbra! :))

Utrogestan er den vaginale medisinen, progesteron. Ganske store doser, en kapsel er på 100mg, og jeg tar 6 stykk om dagen. Progynova er et østrogen, pillene er på 2mg, jeg tar 5 om dagen :)
Tar ikke blodfortynnende i det hele tatt ;)
Du gjør det? Albyl-E er blodfortynnende er det ikke? Hvorfor tar du det? :)

Okei, mye hormoner forstår jeg. :) Håper de virker da. Eg tr blodfortynnende for det er visst mange som har god effekt av det. Jeg har mistet så mange ganger, så gyn ville prøve dette. :)

Okei, mye hormoner forstår jeg. :) Håper de virker da. Eg tr blodfortynnende for det er visst mange som har god effekt av det. Jeg har mistet så mange ganger, så gyn ville prøve dette. :)

Får håpe det er løsningen på at du skal sitte med lillegull i armene på februar da :D

Back
Topp