Liker ungene deres å ake?

BarnIDesember

Forumet er livet
Melia er ingen fan...
Hun fikk akebrett til jul og det eneste hun vil er å tørrtrene i stua her.
Har dere noen tips til hvordan jeg kan gjøre det mer attraktivt, for det er jo så moro!!!

Her er det kjempepopulært å ake. Han elsker det [:D]
Har desverre ikke noen tips, må bare fortsette å prøve i hennes tempo. Ikke press henne til å ake hvis hun ikke vil. Da forbinder hun det bare med noe ubehagelig.

Mari elsker det...
Drar henne rundt og hum rå-ler...

Sara liker ikkje å renne selv,men så lenge hun får sitte på og me drar henne etter oss går det bra[:)][:)]
Jonas derimot,jo mer fart jo kjekkare er det[8D]

jentene har kke rent i bakke men de har bltt dradd og da koser de seg,

ta akebrette med ut og legg et varmt teppe på og la hunne få tid å sette seg på det selv og du må forvente å ikke gjøre så mye mer enn det , neste daag gjør det samme se om du kan dra henne ltt ellers hvs ikke så lar du bare hun leke med brette igjen ....til slutt så går det av seg selv bare hun får tid ,,,lykke tl

Han elsker det så lenge vi drar ham fort bortover, eller det er en bratt nok bakke [:D]

Her akes det både med vanlig akebrett, rattkjleke og rumpeakebrett, hun syns det er kjempemoro[:)]

Helene elsker å ake. Jo mer fart jo mer gøy.
I barnehagen drar hun akebrettet opp selv og sklir.

Har dere aket mange ganger??

Snuppa vår fikk akebrett i fjor. Da var det kjekt å bli dradd rundt på plenen. Nå må det springes på plenen eller finne en bakke.

Tipset må være - fortsett å ake - [:)] Håper hun fort begynner å like det [:D]

William ville ikke i førsten, da satt jeg meg på akebrettet samme han så dro sambo oss rundt[:D]

Mille liker det godt. Men aller best når hun deler akebrett med pappa'n og aker så fort som mulig ned bakken [:)]

Ja, hun elsker å ake! [:D]
Har desverre ikke noen tips, min har alltid elsket å ake! [:D]

Ja, hun liker å ake ;) Men hun måtte ha stort akebrett med ratt som storebror. Aker også ned små bakker alene ;) Tøffa mi ;)

Vinteren i fjor skrek mini så fort han så snø, og det å sitte på et akebrett var helt utelukka. I år elsker han snø og aking er blitt kjempegøy. Tror bare han trengte litt tid på seg og kanskje det at han så de andre ungene i barnehagen akte og hadde det gøy hjalp litt.

Vi gikk i skogen i dag. Jeg gadd ikke engang ta med akebrettet.
Hun var ute med mannen min forrige dagen, og når hun sitter på akebrettet er det tjo og hei og masse latter. Men det gir seg så fort akebrettet står stille eller går for sakte. Og hun er fort ferdig (som med så mye annet....). Så vi drøy'ern litt vi :o)

Mja, hun kan godt ake men er ikke verdens største fan. Hittil har det vel blitt for kjedelig for henne tror jeg (har ikke vært i bakken med henne enda). Hver gang vi skal ut sier hun to ting: "vogna værra ifred og akespretten værra ifred" [8D] [:D] Ingen fan av å bli fraktet rundt med andre ord [:D]

Back
Topp