liker pappaen din mannen din?

Travel mamma

Gift med forumet
Kommer de overens? Min pappa synes sambo er grei og snill men de har ikke samme interesser eller er like på særlig mye så de har litt vanskelig for å finne tonen. Vi har vært sammen i 11 år, tror nok ikke det kommer til å forandre seg selv om tiden går. Litt trist men har blitt vandt til det.

ja de kommer overens, har temaer de kan snakke sammen om, og de kan spørre hverandre om hjelp til ting om de trenger det.

Nei,pappa kan ikke fordra mannen min. Sånn er det bare. Det var slitsomt før,men nå holder de seg bare unna hverandre,og klarer å omgås sivilisert de gangene man må det. Var værre når de ikke kunne være i nærheten av hverandre liksom... Og jeg har bodd sammen med gubben i 21 år!
Mamma og gubben er gode venner da ,men gubben er ikke "bra nok" for meg i følge min pappa...

Oh yes! Tror nok at pappaen min ser på samboeren min som sin tredje sønn [:)]
De er utrolig like, med mange like interesser (han er likere pappaen min enn de to brødrene mine er, hehe).
Så her er det full klaff!

Ja, de har et veldig godt forhold[:)][:)]

Vet ikke, antagligvis gjør han ikke det, men så er han ikke overbegeistret over meg heller da såååeh

Joda, de går fint overens de.

Min far synes derimot at det er synd jeg ikke giftet meg med en somalier, men han har kommet litt over det nå... :D

De går greit overens, har ikke samme interesser så er jo begrensa hvor gode kompiser de blir. Sånn er det bare

De er så ulike som de kan få blitt. Men de er gode venner likevel[:)]

jepp [:)] men han syntes han er litt ung ... han er nesten 7 år yngre enn meg [8D]

ORIGINAL: LilleLavendel

ja! de klaffer knallbra. men så er han jo drømmesvigersønn;D

sign[:D]

Stefaren min har et godt forhold til kjæresten min ja :) Men så kommer han godt overens med de fleste da (stefaren min altså :P)

Tror nok pappa også hadde vært veldig fornøyd med "svigersønnen" sin ^^

Pappa liker sambo veldig godt! De kommer godt overens[:D]

Ja, pappa og sambo har et fantastisk godt forhold!

Både pappan min og stepappan min har et kjempe godt forhold:)

Stepappan min og min kjære trener om sammen[:D][:D]

Ja de kommer godt overens og snakker mye sammen...De hjelper også hverandre når den ene kan noe den andre ikke kan - sånn er det gjerne ganske ofte[:)]

Ja, de går godt overens.

De har samme interesser, har yrker som utfyller hverandre, så de diskuterer ofte yrkesmessige ting.
Så de trives godt i hverandres selskap, og godt er det!

Min stefar og sambo kommer veldig godt overens.
Pappa og sambo kjenner ikke hverandre like godt, men de gangene vi er på besøk, så går det veldig bra, de har en del like interesser, så de har alltid noe å snakke om [:)]

Back
Topp