liker ikkje....

Klesklypa

Gift med forumet
Jenta mi trives i BHG, tror eg vertfall. ingen grining når eg leverer ho lenger, ho løper rett bort til en av de vokse og vinker litt uinteresert til meg

men.. de siste to dagene har ho komt hieme med fleire bitemerker opp etter armene. son at en ser røde tannmerker..
idag var eg tilfeldigvis aleine i garderoben med lederen i BHG så eg tok opp dette.
Sa at det ikkje var mendt som noke kritikk mot de, men at eg har reagert på at ho stadig kommer heim med bitemerker. eg sa også at eg veit at unger leiker røft og at det kanskje like gjerne er Maria som begynner.
da sa ho at det Absolutt ikkje var Maria som begynte. det var en del sjalusi blandt de små. og enn del var høylydte og "skremte vekk" de andre på den måten eller tok igjen.
Maria var heller den som fikk julinga, for ho var snill, stille og gjorde ingenting ut av det..  bare grein litt og gikk sin veg.
hjerte mitt blør!
hadde faktisk føltes bedre om ho var en bajas! da kunne eg tatt det for meg, lært ho å vere snill med andre.. men kordan skal eg gripe ann dette da.. går sikkert over etter kvert. men eg kjenner ta eg får en son liten angst for at ho skal bli son "offer" i livet.
Kan liksom ikkje lære ho å bite tilbake heller :D

Trone skrev:
Off da :( :( :( Det var ikke bra! 

Veldig bra du tok det opp med hun i bhgen, så kanskje hun kan følge enda mer på M :) 

Signerer her.....
Har en liten jente som er akkurat lik som din Maria, stille og rolig og ikke gjør noe galt, og som også er den som blir herjet med av de andre små.....
Men tro meg, de lærer snart å ta igjen disse søte små... Før eller siden får de nok, og da er det ikke bare bare å tulle med de... Hadde det på akkurat samme viset med storesøster.... Vondt i mammahjertet ja, men synes også at det er på en måte sånn de lærer og forbereder seg til livet; at ikke alt er lett og ikke alle er snille.....

Huff.....ikke noe gøy med biting! Det er ikke så mye å gjøre med det i grunn, det forekommer jo i de fleste bhg innimellom......men----jeg hadde nok spurt om hvordan den som biter straffes, om han eller hun tvinges til å si unnskyld osv......også hadde jeg krevd å få beskjed om jenta de hadde blitt bitt. Bhg-ansatte kan ikke si hvem som beit, men at du skal få beskjed er en selvfølge.

Uff, stakkars liten! Crazybaby er akkurat slik som mini-klypa og Ariana sin bambus, men det er som det ble sagt oppe her, de kommer ikke alltid til å finne seg i det. Det er en selvfølge at personalet sier det til deg når det skjer, ihvertfall.

Flott at du tok det opp, for meg er det helt uakseptabelt at dette skjer til stadighet uten at du får beskjed.

Mine to eldste var også den stille typen, og det gjør vondt i hjertet når man ser de blir herjet med av de andre barna. Det gikk etterhvert over når de ble litt større, og nå er de faktisk de mest populære i venneflokken fordi de ikke hisser seg opp over noe, de er omgjengelige og til å stole på og det har de andre oppdaget. Nå er det de som kan "velge" venner på øverste hylle.

Mennnehh... yngstemann er en annen type, han lager heller ikke trøbbel - for all del-, men finner seg IKKE i å bli herjet med. Jeg må innrømme at det føles bittelittegranne trygt når han deljer til de som har behandlet han dårlig....  Mhm, man merker at han er tredjemann ;)

Back
Topp