Liker ikkje mme

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Flere som sliter med at lille ikkje liker mme ? Har prøvd noen ganger. Var borte 1 kveld. Da tok han flaske og spiste bra. Men nå nekter han. Lager grimaser og spytter det ut. Virker som det er smaken som er problemet. Har gitt nan og hipp. Ingen forsjell.. Er det noen som smaker bedre ? Eg full ammer enda. Men kunne godt tenkt meg ein tur til frisør ol inni mellom. Da kan det ver godt for far og kunne mate lille gutt :p

Var det du som matet han da han spyttet ut? Vet at noen babyer ikke vil ha flaske da de lukter mor og vet det er et bedre alternativ :)

Har ikke problemet, men har hørt at MM-barn kan like ferdigblandet MME bedre enn MME i pulver :)

Har samme problemet. Hun tok mme ett par ganger, så var det full stopp (fullammer). Men nå er hun over 4 mnder og får litt grøt som hun liker i stedet når jeg er borte:)

Collet sin kanskje..eller semper
. Husker ikke helt men mener at før så smakte de to litt mindre "kjemisk" ( kjemisk som jeg kaller det i mangel på noe bedre ord på det:p) enn nan...

Jeg har samme problem her. Lille nekter å ta flaske. Får det ut men vil ikke svelge. :(

Jeg har samme problem her. Lille nekter å ta flaske. Får det ut men vil ikke svelge. :(
Uff samma problem her. Han tar eg flaska og liker ej NAN.
Nå har eg prøvd avent og mam flaska.
Skall prøva Dr brown og Tommee Tippee.
Skall og prøv hipp.

Det som skjer her og. Han tar flaska. Men når melka kommer ut så vil han ikkje ha. Prøvdt og gi melk med sprøyte og. Da er det samme problem. Så er melka han ikkje liker :/

Back
Topp