Liker ikke

Har heldigvis ikke kommet dit enda.. men har fryktelig lyst på et eller annet sinnsykt måltid hele tiden, magen er skrubbsulten men kvalmen sitter høyt oppe i halsen. Det hører jo IKKE sammen ;)

Liker ikke sjokolade lenger. Elsker sjokolade til vanlig, men skulle ta en bit i går og det smakte helt annerledes og ikke noe godt lenger.

Liker ikke sjokolade lenger, liker ikke cola zero (eller annen sukkerfri brus) liker ikke potetgull lenger, og fløteis spyr jeg bare av :P alt dette er vanligvis en stor svakhet hos meg og vanligvis elsker dette.... Men går og drømmer om fiske middager hele tiden :D (alltid vært glad i fisk da)

Jeg klarer ikke å drikke Pepsi max, som egentlig er verdens beste brus.
Orker heller ikke å tenke på pasta. Klarer bare å spise det jeg har lyst til der å da. Må tenke lenge på hva jeg kan spise for å ikke bli ennå værre.

Kaffe! Og så jeg som har elsket kaffe, og ikke minst følelsen av å sette seg ned med en kopp. Nå liker jeg ikke lengre :;

Forrige gang så greide jeg ikke Cola, og etterhvert heller ikke Taco (som er livretten min) og kyllinggryte (som kommer på en god 2. plass over mat jeg elsker)..

Denne gangen har jeg ikke merket noen avsmak for noe enda, annet enn at jeg ikke er sååå gira på de youghurtene jeg pleier å spise masse av til vanlig. Også har jeg i likhet med forrige svangerskap SKIKKELIG cravings på sursild...:P

Jeg liker ikke potetgull lenger, frem til uke 5 var det noe jeg hadde sykt lyst på. så kjæresten hamstret inn det. nå har jeg fire uåpnede poser i skapet :P Orker ikke se på dem engang.

Bernaisesaus får jeg røsj i kropp bare av å tenke på. Sånn har det vært de forrige gangene også.
Veldig glad i epler for tiden, og det er stikk motsatt av de forrige gangene.
Regner med både behovet for lovehearts og cravingen kommer snart ;)

Jeg liker heller ikke ostepop lenger. Åpnet en pose rett før jeg testet positivt og syntes den smakte dritt. Trodde først det var noe galt med den. Det smaker fortsatt ikke sånn det pleier. Sjokolade er heller ikke like godt lenger. Noe jeg nesten ikke klarte å begrense meg for før. Pølser smaker ekkelt om dagen, litt synd nå i grillsesongen. Og som flere her nevner sukkerfri brus. Ellers så har matlysten blitt dårligere :p

Det som smaker best nå er ting som er litt surt.

Ingenting foreløpig, tror jeg, men ingenting som frister noe særlig heller. Konstant sulten, men null matlyst.

Takler ikke Cola lenger, og det er vel kanskje like greit :) Før drakk jeg store mengder, nå blir jeg kvalm bare etter en slurk.. Gjorde det lettere for meg å slutte å drikke det iallefall :) Ingen cravings enda da ;)

Takler ikke killing! Og jeg elsket killing før
Jobber på kjøkken og må ut når killing brukes

Pepsi Max smaker ikke det samme lenger... Nå er det grønn bris det går i. Dåårlig matlyst, spiser fordi jeg må. Men det må være noe med litt smak i. Ikke noe søtt/kvalmende. :p hva nå enn det betyr :p haha

Syns det meste smaker litt annerledes; men hekta på salte drops og brus OG vannmelon....!!! Mmmm...
Potetgull smakte skikkelig rart ikveld! Og kaffi frister ingenting.... og det er det beste jeg vet om morningen.

Back
Topp