Liker IKKE

Ebleskråtten&gutta

Glad i forumet
det nye forumet altså... Sååå skuffende! emoticon

likte godt det gamle jeg også, er vanedyr hehe. men blir nok vandt med det etterhvert. savner de smilefjesene som alltid var til venstre når men postet et innlegg!

Enig!
Synes ikke det var pent å se på i det hele tatt..
Men det er kanskje en vanesak som med alt anna? Jeg blir kjempesur hver gang facebook endrer utseende, men blir jo vandt med det etterhvert også emoticon

Jeg er enig. Det mangler jo topptrådene. Og jeg føler at det er mange av postene som ikke vises.

Dette var IKKE bra..Herregud for en skuffelse. helt merkelig,og om jeg greier å noen gang like dette så blir det leeeeeeeeeeeeeeenge til jaemoticon

Jeg er så enig, så enig!

Og den lille pila man kunne trykke på for å komme til nye innlegg i tråder man allerede har lest, er den også borte? Kjipt om man må scrolle gjennom alt hver gang.

ser nå at signaturer og tickere blir halvert også..

helt forferdelig.................

Nei dette var ikke noe å skryte av akkurat.. Men man venner seg vel til det som med alt annet... Rart at de har laget noe som er mer likt andre forum istedet for å være litt annerledes slik det var...
Hmmm.. Og nå er jeg plutselig nytt medlem jeg som har vært her siden 2007, og avataren   min er borte.. Dette var IKKE greit...

Pearl skrev:
Nei dette var ikke noe å skryte av akkurat.. Men man venner seg vel til det som med alt annet... Rart at de har laget noe som er mer likt andre forum istedet for å være litt annerledes slik det var...
Hmmm.. Og nå er jeg plutselig nytt medlem jeg som har vært her siden 2007, og avataren   min er borte.. Dette var IKKE greit...

det så jeg også nå, jeg er visst junior medlem med 5 innlegg

Nei, det her likte jeg ikke i det hele tatt!!! regner med at jeg blir vant til det etterhvert, men skjønner ikke hvorfor det ikke bare kunne være som det var!?!

Det kjipeste er jo at topptrådene er borte :(

OG alle innleggene mine er borte + at siden går dødstreigt.. GAH!

Og nå er jeg plutselig ikke gravid med nr. 2 lenger (tickeren er forsvunnet og jeg har fått tilbake assistert befruktning signaturen + at avataren min er borte..

Elendig!

+ at d irriterer meg at inlegga mine er borte!!

Skal d være slikt, så er ikke jeg å finne på BV lenger..

Utseendemessig er det mer moderne, men det gamle forumet var MYE bedre!

Også tar det 40 år alt man skal gjøre...emoticon

Slenger meg på her jeg å!! Huff....det var BEDRE før!!

Seriøst, jeg blir gal av reklamen på siden... lilkte det mye bedre før.. liker ikke at allt er så lite nå.. hva i all verden er venne greiene?? skal man liksom legge til venner? hoho, ser for meg "gjeng/bv-klan"beskyldningene som kommer til å komme:P

Hva faen!! plutselig er det bilde av meg i avataren også!!! null innlegg..

Back
Topp