Liker ikke vondter...

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
Flere som har vondt? i dag har det kommet og gått litt.. Stikker liksom inni der, og jeg får et behov for å legge meg ned, iallefall ikke strekke meg opp! Klarte ikke stå ordentlig oppreist engang! noe farlig?:O blir vrak jeg...
Ikke noe blod i noen form altså,men..  også så mye luft i magen

Høres ut som luftsmerter. Jeg har hatt slik lenge "altså også før jeg ble gravid".
Fyller seg masse luft opp i tarmene som blokkerer for andre ting en liten stund. Jeg har hatt så sterke luftsmerter at jeg har ligget på sofan å tårene triller. Er ikke godt nei...
men er du usikker så snakk med legen :)

litjejenta skrev:
Høres ut som luftsmerter. Jeg har hatt slik lenge "altså også før jeg ble gravid".
Fyller seg masse luft opp i tarmene som blokkerer for andre ting en liten stund. Jeg har hatt så sterke luftsmerter at jeg har ligget på sofan å tårene triller. Er ikke godt nei...
men er du usikker så snakk med legen :)

kan godt være det, siden det er mye promping om dagen,haha:p men pleier liksom ikke få vondt nederst i magen(livmora) forde da.. da blir det jo mer vanlig vondt i magen.. hmm.. skal uansett til legen neste torsdag, så får høre litt da..
Ingen fler som har hatt stikkinger\strekksmerter der altså?

jeg har hatt mye stikkende, strekkende smerter der en ukes tid nå. det har avtatt i dag. blir litt nervøs, men håper det fortsatt er en spire der og at det er normalt med symptomer som kommer og går?!

Det er ikke godt med vondter og jeg er nok heldig som ikke har det... Men nicket ditt sier jo på en måte slappfis da, så skjønner det er litt luft der:P Neida, men ikke noe godt,håper det blir bedre!!:)

hehehe,joda.. men er mer redd for SA jeg da, det jeg tenker på liksom...slappfisen får leve sitt eget liv, null problem haha

L86 skrev:
jeg har hatt mye stikkende, strekkende smerter der en ukes tid nå. det har avtatt i dag. blir litt nervøs, men håper det fortsatt er en spire der og at det er normalt med symptomer som kommer og går?!

ja...regner med at det ikke er noe farlig,men bekymret blir man allikevel da.. har jo liksom hørt skrekkhistorier der det begynner med magesmerter\sterke "menssmerter" også fossblør man...da vet vi hva som skjer men har ikke blødd da!! Nei, spirer, hold dere inne!!!

Jafseslafsaslappfis skrev:
hehehe,joda.. men er mer redd for SA jeg da, det jeg tenker på liksom...slappfisen får leve sitt eget liv, null problem haha

Ja nei det skal du ikke tenke på, her kommer vi til å bli feite i lag alle sammen!!:))

MissWixen skrev:

Ja nei det skal du ikke tenke på, her kommer vi til å bli feite i lag alle sammen!!:))

Ja, det håper jeg da virkelig!

L86 skrev:

ja...regner med at det ikke er noe farlig,men bekymret blir man allikevel da.. har jo liksom hørt skrekkhistorier der det begynner med magesmerter\sterke "menssmerter" også fossblør man...da vet vi hva som skjer men har ikke blødd da!! Nei, spirer, hold dere inne!!!

siden det er så tidlig ennå, er det helt sikkert kroppen som bare tilpasser seg
Ja, spirer, hold dere fast!!

Back
Topp