Liker ikke vogn:s

dija

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Ja her liker ikke guttungen vognen eller bilstol. Vet ikke hva jeg skal gjøre for at han skal begynne å like den. Hvis han sovner i armene mine så kan jeg legge han i vognen og han sover videre men når han er våken så vil han ikke ligge/sitte i den. Har byttet til sportsdelen nå i håp om at det skulle bli bedre men nei akkurat det samme. Noen som har rås om hva jeg kan gjøre for at han skal like vogna. Føler meg så asosial og lite aktiv da jeg ikke kan gå på turer og slikt. Bilstolen liker han heller ikke begynner bare å gråte.
 
Har ligg av samme problem- han hater bildtol og må underholdes i den så og si hele tiden! Kan egentlig ikke kjøre alene m han uten skriking. Sliter med vogn også- ham er så ustabil at jeg kan ikke trille langt hjemmefra i tilfelle han blir lei- når ham våkner (kan trille han i søvn) vil han helst opp, ellers skrik han etter litt. Savner og har stort ønske om lange trilleturer , men går ikke :(

Desverre ingen råd.. Hadde håpet det ble bedre når vi gikk bort fra baby bilstolen, men nei :(
 
Her hadde vi samme problem, men for oss hjalp det og bytte. Det hender han er litt grinete i vognen enda og vil opp, men etter at vi byttet sete på tirsdag, har vi fått en helt ny baby. Bank i bordet! :)
Så vår ville nok bare opp å se verden :)
 
Bæretøy! Frem til vi byttet til sportsdel i går har vi nesten ikke kunnet bruke vogn i lang tid. Har alltid bæresjal med meg, og til slutt ga jeg opp vognen og gikk kun for sjalet.

Ang. bilstol har jeg ingen tips:( Her må han underholdes og distraheres. Hvis han oppdager at han sitter i bilstolen hylskriker han så han brekker seg:(
 
Hva med sjal?
 
Her har vi alltid bæresele med. Men mini er stort sett fornøyd i vogn. Men til tider vil han ikke være der. Så til tider mye bæresele. Ikke så mye råd. Vi har vært på tur nesten daglig siden han ble født. Så korte turer og pauser ? Vet ikke
 
Har ligg av samme problem- han hater bildtol og må underholdes i den så og si hele tiden! Kan egentlig ikke kjøre alene m han uten skriking. Sliter med vogn også- ham er så ustabil at jeg kan ikke trille langt hjemmefra i tilfelle han blir lei- når ham våkner (kan trille han i søvn) vil han helst opp, ellers skrik han etter litt. Savner og har stort ønske om lange trilleturer , men går ikke :(

Desverre ingen råd.. Hadde håpet det ble bedre når vi gikk bort fra baby bilstolen, men nei :(
Glemte å si at her er det Manduca og vevd sjal det går i, istedenfor vogna til tider. Han stortrives i bæretøy og sovner lettere og sover lenger her enn i vogna <3
 
Back
Topp