liker ikke utviklingen her..

x1xvilduren

Gift med forumet
ta å legg en sukkerbit mellom beina og la den alltid henge der....

knip igjen... det e mai ikke juli.....

kniiiiiiiip[:@]

eg e redd for dere [:(]

hadde det kjemmpe kjekkt .cola e digg. tellte nonner
og endte med en tur på fløyen...

gikk ned.. tør ikke ta fløybanen opp...

og nonnene e her året rundt..fin utsikt fra garage....
ler like mye hver gang..
samme kor varmt det e har de alltid det samme på seg, og alle e kledd likt[:D]

ORIGINAL: vilde

ler like mye hver gang..

Gikk du opp og ned? Hadde selv tenkt meg en tur med fløibanen, men jeg kunne ikke tenke meg å gå opp dit med barnevognen ( lillebroren min) og venninen min sa det var begynt å komme mange turister så da droppet vi det, men må si du er flink som gikk opp og ned!!

ORIGINAL: *Iselinn*

Finnes det nonner i norge???!!!

jo, det finnes. Her i trøndelag er det noen nonner på Tautra og i Oslo vet jeg også at det finnes nonner

ORIGINAL: Cayara

jammen jeg ser aldri nonner ute før det er vår.. hehe

Vet du hvilken orden? Vi har Karmelitt søstre i Tromsø.. svartkledde de som er "ferdige" nonner... Og noen hvite.. tror det er Novisene eller hva de heter.. Skjønner meg ikke på sånn, men jeg tror de har det fint.. slapper kanskje mye av... ber, spiser, jobber litt i hagen.. hva mer gjør de egentlig? *nysgjerrig på alt*

Appropos, ehe jeg så en nonne på leketøysbutikk en gang som så på lekebiler. hehehe. Må innrømme jeg humra litt da...

vet bare ar de e katolske og kler seg i sjørt som går rett under knet.. syns dette e ganske utfordrenes.... de kunne nå hatt det ned til ankelen..men de hadde vell bare snubbla i det , når de skal be..og 5 katolske nonner på otopedisk på haukeland hadde sett litt rart ut.. 5 nonner med lårhalsbrudd på gangen..hahahaha..
fløyen og bergen e konge...

ORIGINAL: LanoLotte

ORIGINAL: vilde

ler like mye hver gang..

Gikk du opp og ned? Hadde selv tenkt meg en tur med fløibanen, men jeg kunne ikke tenke meg å gå opp dit med barnevognen ( lillebroren min) og venninen min sa det var begynt å komme mange turister så da droppet vi det, men må si du er flink som gikk opp og ned!!

har høydeskrekk.. og etter å fått høre historier fra de som satt på løvstakksiden i bergen å drakk kaffe når ulrikken gikk i bakken... e det bare 100 ganger bedre...

var mye rart på fløyen...

ORIGINAL: *Iselinn*

Hmmm... merkeli.. har aldri sett en nonne, hadde jeg sett det hadde jeg nok stirret noe voldsomt[8|]

tror det e noe nonne greier i satvanger... så noen der i januar..
men kansje de var på besøk fra bergen sånn somm meg.

Back
Topp