Bkno0816962
Flørter med forumet
Babyen min på 2mnd og en uke liker ikke kos. På sykehuset kunne hun ligge oppå meg å sove i flere timer, men nå begynner hun å hylgrine hver gang jeg tar henne opp. Hun finner ikke roen, ikke om jeg går rundt og bysser henne en gang. Det som roer henne ned er vogn/vippestol ol. Jeg synes dette er fryktelig trist og sårt.. Noen andre som har hatt slike babyer? Tok det opp med hs i dag, hun fikk også se det selv. Hun sier jeg skal "venne henne til det". At jeg bare skal fortsett slik at hun forstår at det er jeg som er den trygge, gode basen. Synes det er så vanskelig når hun gråter til hun nesten mister pusten. Når hun får ligge på babygymmen sin er hun blid som en sol.
r, skravler og følger skikkelig med. Har googlet opp og ned, men finner nesten ingen i samme situasjon. De fleste strever ned at baby bare vil ligge i armkroken, og jeg strever med å få henne til p ligge der. Føler meg elendig....
r, skravler og følger skikkelig med. Har googlet opp og ned, men finner nesten ingen i samme situasjon. De fleste strever ned at baby bare vil ligge i armkroken, og jeg strever med å få henne til p ligge der. Føler meg elendig....