Liker ikke kjæresten...

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Etter at jeg ble gravid og Hormonella kom for fullt,så har jeg tatt meg selv i å ikke like samboeren. jeg elsker han av hele mitt hjerte,ingen fare med det;) men av og til så bare liker jeg han ikke,og jeg aner ikke hvorfor :P

Flere som kjenner seg igjen?

Etter at jeg ble gravid og Hormonella kom for fullt,så har jeg tatt meg selv i å ikke like samboeren. jeg elsker han av hele mitt hjerte,ingen fare med det;) men av og til så bare liker jeg han ikke,og jeg aner ikke hvorfor :p

Flere som kjenner seg igjen?
Jeg hadde det sånn sist.. Det ble ganske ille faktisk fordi vi hadde ikke vært så lenge sammen. Håper jeg slipper det denne gangen :-p og for hans del, stakkar.

Jeg hadde det sånn sist.. Det ble ganske ille faktisk fordi vi hadde ikke vært så lenge sammen. Håper jeg slipper det denne gangen :-p og for hans del, stakkar.
Jeg bare skjønner ikke hvorfor det er sånn:P vi har heller ikke vært så lenge sammen..krysser fingrene for deg;) det er nå endel disse stakkar mannfolka må igjennom å ja:P

Jeg har det litt motsatt, bortsett fra på kvelden og natta når jeg sliter med å sove, da er han i veien og bråker (selvom han bare puster stakar) ;)

Jeg har det litt motsatt, bortsett fra på kvelden og natta når jeg sliter med å sove, da er han i veien og bråker (selvom han bare puster stakar) ;)
Her har det gått fra å ha ligget helt inntil han på natta til å ligge lengst mulig unna,men har jo fått den lysta på sex, så stakkar han om han ikke stiller opp der,ingen fare for det da men:P men stakkar da,forvirre jo gutten fullstendig :P

Hahaha! Disse mannfolka får jammen gjennomgå :))

Merker at jeg ikke orker for mye nærkontakt( mest fordi at jeg er så kvalm).
Men har jobbet natt hele denne uken, så blir ikke så mye vi ser til hverandre:)

Den første uken så følte jeg ekstra nærhet, men nå er jeg så sliten at jeg helst vil ligge å slappe av i fred - tror også for min del at det har mye å gjøre med at jeg er nervøs for at det skal gå galt etter alt jeg har lest. Var mer avslappet før jeg innså hvor vanlig det var å miste. Håper jeg føler meg bedre etter tidlig UL om en uke og at jeg da kan begynne å dele gleden med han. Når jeg er redd så vil jeg helst være alene.

Uff da :P tror kanskje mange har det sånn iblandt ?

Å jada. Stadig vekk, men sist svangerskap var ille på den måten. Ble på mange måter verre de første mnd etter fødselen.

Har ikke helt begynt ennå, men litt

Jeg takler ikke dårlig ånde for tiden og samboeren sliter litt med det så da sliter jeg med nærkontakt :-P prøver å ikke vise det for godt men er ikke lett.. Selv ånden til bikkja blir for mye for tiden..

Jeg takler ikke dårlig ånde for tiden og samboeren sliter litt med det så da sliter jeg med nærkontakt :-P prøver å ikke vise det for godt men er ikke lett.. Selv ånden til bikkja blir for mye for tiden..
Samma her! Jeg synes det stinker surmelk av gubben og det er etter han har pussa tennene:O kan heller ikke finn fram mat fra kjøleskapet,da brekker jeg meg :P

Jeg takler ikke dårlig ånde for tiden og samboeren sliter litt med det så da sliter jeg med nærkontakt :p prøver å ikke vise det for godt men er ikke lett.. Selv ånden til bikkja blir for mye for tiden..
Hvorfor har han så dårlig ånde da? Må da være noe å gjøre med det?

I dag er jeg veldig glad i kjæresten min,men er dessverre langt unna han:( kanskje det er derfor jeg føler det sånn også?:P

Ja jeg er helt forferdelig, var vis det med første også har jeg fått høre, ;) spesielt om kvelden/natta for han puster så høyt! Hørt noe så dumt :p

Ja jeg er helt forferdelig, var vis det med første også har jeg fått høre, ;) spesielt om kvelden/natta for han puster så høyt! Hørt noe så dumt :p
Haha:P jeg tåler ikke at han puster meg i nakken eller ryggen på natta,legger diskré dyna imellom:P heldigvis så hører han hvordan humøret er fra morgenen av og tar hensyn deretter,men hende jo at det snur på et øyeblikk det da;D

Back
Topp