Liker ikke en barnehageansatt.....

BlåBobler

Forumet er livet
Jeg har veldig store problemer med å klare å like en mann som for litt siden begynte å jobbe i barnehagen som Hedda går i.... [&:]

Han virker overhodet ikke "barnevennlig", han er aldri på samme nivå som barna, men prater "over hodet på dem" hele tida. Han smiler aldri og tar oss ikke i mot når vi kommer og følger ikke med ut i garderoben når vi går.

Flere ganger har jeg hørt han svare både ungene og de andre ansatte i b.hagen på en måte som for meg er helt uakseptabelt! [:@]

Eks:

Han får spørsmål fra en av de andre ansatte om han kan tørke snørra på en liten jente som krabber rundt med 2 skikkelige grønne vinter-streker under nesa. Og han svarer veldig bryskt: "Ja! Det er kanskje 4 gangen jeg gjør det siden den ungen kom hit i dag elle'??"

Jeg kom for å hente Hedda en dag, ho så meg innenfra mens ho stod i garderoben og fikk hjelp av nettopp denne mannen med å få på regnbuksa.
Da ho så meg, sprang ho ut og kom meg i møte, med buksa på knea. Da hørte jeg HAN innenfra skikkelig sint "knurre" !! "HEDDAAAAA!!!!Ååååååååååååååååååååå!!!!!!!!!!!!!" Også gikk han med harde skritt etter ho, og bråstoppa da han så meg! [8|]

En annen gang jeg skulle hente Hedda, kom jeg litt overaskende på han. Og i det jeg tok i døra hørte jeg en veldig liten krabat si "Mamma, mamma, mamma...." Også når jeg lukker opp døra går han bak denne lille krabaten som krabbet rundt og svarte tilbake med skikkelig sur tone "Memme!!! Memme!!! Memme!!!"

Jeg klarer bare ikke den mannen! Han har ingenting sammen med barn å gjøre..... Hater å sende dattera mi dit når han er der...... [8|][&:][:(]

UFF, det hørtes ikke bra ut!! Hva gjør han der i barnehagen da?? [:@]

æ hadde tadd d opp m ledelsn[:'(] eller kansje gjedd han en over øuan! e han gammel??

ORIGINAL: ~Frøken Dings~

Merkelig....[8|] Håper de andre ansatte får opp øya! [&:]

Det virker som de andre ansatte liksom er "for snille" til å gjøre noe med det...... [8|] 

Uff, ille at dem skal være så desperate etter mannlige barnehageansatte at dem tar "hva som helst"...[&:]
Hm... Kjenner jeg han tro..? [;)]

Viktig for din del og for barnehg at du informerer om hva du syns. Da kan du bli tryggere og de kan bedre seg og bli mer bevisste på sin egen holdning.

Jeg synes du skal ta det opp med ledelsen!! det viktigste for deg er jo hvordan barnet ditt (og de andre sine) har det hver dag!

Er det ikkje ein styrar, eller ein avdelingleder der du kan snakke med om dette???

Han der høyres jo ikkje heilt god ut. [&:]

Høres ut som om han trenger å finne seg en annen jobb, og burde absolutt ikke jobbe med barn hvis han fortsetter med den adferden. Slik adferd smitter, og barn lærer raskt av voksne i nærheten, å lære av en slik adferd er ikke noe jeg ville ønsket for sønnen vår.

Ta det opp med ledelsen, enten må han forandre adferd, noe som er lite trolig at han gjør når det først er så ille, eller så burde de si han opp.

Ta det opp med ledelsen så fort som mulig!! Det er rett og slett ikke holdbart!! Barnehagen skal være et trygt å hyggelig sted for barna! Gammel er han da??? Han høres ut som en fjortis full av hormoner...

ORIGINAL: Hanna C

Ta det opp med ledelsen så fort som mulig!! Det er rett og slett ikke holdbart!! Barnehagen skal være et trygt å hyggelig sted for barna! Gammel er han da??? Han høres ut som en fjortis full av hormoner...

Jeg vet ikke alder, men han er nok rundt 40-45år...... [&:] 

Takk for svar alle sammen! Dere har ihvertfall "inspirert" meg nok til at jeg kommer til å ta det opp! [>:]

Er det mulig...Ville skrivd et brev til styreleder jeg...Får de det svart på hvitt så må de jo følge opp...
Er ikke rikitg at en blir utrygg på å ha barna sine rundt en barnehageansatt...

Djezez for en fyr.
Si i fra hvertfall.
Går jo ikke an å holde på som han gjør.[:o][:'(]

Kjempe nyskjerrig nå... Fikk du snakket med styreren?

[:'(] 
Prat med styrer eller avdelingsleder!
Den oppførselen hans er bare totalt uakseptabel! Han jobber med BAAARN!!![:@][:'(]

oj, han fyren hørtes ikke helt go ut. du kan jo snakke med sjefen i barnehagen å si hva du syntes om han.

ORIGINAL: BlåBobler

Jeg har veldig store problemer med å klare å like en mann som for litt siden begynte å jobbe i barnehagen som Hedda går i.... [&:]

Han virker overhodet ikke "barnevennlig", han er aldri på samme nivå som barna, men prater "over hodet på dem" hele tida. Han smiler aldri og tar oss ikke i mot når vi kommer og følger ikke med ut i garderoben når vi går.

Flere ganger har jeg hørt han svare både ungene og de andre ansatte i b.hagen på en måte som for meg er helt uakseptabelt! [:@]

Eks:

Han får spørsmål fra en av de andre ansatte om han kan tørke snørra på en liten jente som krabber rundt med 2 skikkelige grønne vinter-streker under nesa. Og han svarer veldig bryskt: "Ja! Det er kanskje 4 gangen jeg gjør det siden den ungen kom hit i dag elle'??"

Jeg kom for å hente Hedda en dag, ho så meg innenfra mens ho stod i garderoben og fikk hjelp av nettopp denne mannen med å få på regnbuksa.
Da ho så meg, sprang ho ut og kom meg i møte, med buksa på knea. Da hørte jeg HAN innenfra skikkelig sint "knurre" !! "HEDDAAAAA!!!!Ååååååååååååååååååååå!!!!!!!!!!!!!" Også gikk han med harde skritt etter ho, og bråstoppa da han så meg! [8|]

En annen gang jeg skulle hente Hedda, kom jeg litt overaskende på han. Og i det jeg tok i døra hørte jeg en veldig liten krabat si "Mamma, mamma, mamma...." Også når jeg lukker opp døra går han bak denne lille krabaten som krabbet rundt og svarte tilbake med skikkelig sur tone "Memme!!! Memme!!! Memme!!!"

Jeg klarer bare ikke den mannen! Han har ingenting sammen med barn å gjøre..... Hater å sende dattera mi dit når han er der...... [8|][&:][:(]

Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt det opp med avdelingslederen!!

Jeg jobber selv i barnehage, og det der hørtes ikke bra ut[&:]

Jeg foreslår som mange andre her at du skal ta det opp med avd. leder eller styrer. Styrer vil da ta dette opp med mannen, og han blir bedt om å endre adferd. Det er desverre ikke grunn nok til å sparke mannen, selv om ingen som ikke passer til det, burde jobbe med barn.

Lykke til![:)]

Han hørtes jo helt forferdelig ut Det er jo ikke sånne rollemodeller vi vil ha for barna våre! Ta det opp du. Det må vel være flere også som har lagt merke til denne karen her!??

Håper du vil komme med en tilbakemelding til oss etter at du har tatt det opp!

Back
Topp