Jeg krysser fingrene for at det går bra med deg
Jeg har selv hatt noen forferdelig timer og dager siden søndagsmorgen. Skulle tørke meg og papiret var fult av blod. Blødde hele søndagen og mandag frem til klokken 15 ca.. Mye mindre blod en når jeg har mensen, men mye nok til at jeg fikk helt hetta!
Hadde ingen smerter, men litt "klumpete" blod den ene gangen jeg tørket meg...
Var hos legen igår og målte Hcg, skal igjen i morgen... Nå har jeg ikke blødd siden i går klokken 15 cirka, og håper ikke det kommer tilbake heller. Er også fortsatt trøtt, kvalm og ømme bryster så håper virkelig virkelig at spiren min fortsatt sitter, men har prøvd å forberede meg på det værste, ettersom både lege og nærmeste familie tror det er over....
Jeg håper og tror at spiren din fortsatt sitter. Jeg har gjort det en ikke bør gjøre i en sånn situasjon, sittet flere timer på nettet og lest alt om spontan abort og forskjellige forum hvor folk forteller sine erfaringer... Etter det har jeg forstått at det faktisk er ganske "vanlig" å blø i svangerskapet, hvertfall tidlig.. Legen min sa det ikke var det, men jeg tror at jeg har lest kanskje 50-60 innlegg hvor folk forteller at de har blødd (og mange har blødd mye) uten at noe var galt....
Jeg håper for oss begge at spiren fortsatt sitter, og at det er en uskyldning liten blødning..
Hvor langt er du kommet, og har du bestilt legetime?
Masse lykke til, det går nok helt fint skal du se