liker ikke dette nye

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
hater egentlig når ting oppdateres, jeg er litt treg når det gjelder å sette seg inn i nye datating... og alt er jo borte, bilde, ticker, informasjonen på min side stemmer ikke... *sukk*
kjenner jeg ikke har tålmodighet eller ork til å sette seg inn i dette akkurat nå...

Hei,

leit å lese. Send meg gjerne en pm slik at jeg kan prøve å hjelpe deg :-)

sliter litt selv, men skalnok gå bra. hadde nettopp lært meg å legge i nn bilder osv, tok meg 2 år.. tar vel 2 nye år nå tenker jeg.. eneste som er bra, er at å poste innlegg går fortere..

Jeg slet veldig med det andre forumet, og har ikke rukket å sette meg inn i det nye, men ser allerede dette er mye enklere.

Virker litt sånn plugg and play.

På der du skal legge inn tickeren står det veldig enkelt forklart. Jeg gjorde det med en gang uten problemer, men på det andre var det mye prøving, feiling og banning :mad: ..

Så bare vent, tror du kommer til å like det nye nå etterhvert:)))) :rolleyes:

jeg likte godt det som var for 4 år siden:) det forje ble jeg ikke fortrolig med:p men dette virker lett:) jeg hadde fått en gammel signatur tilbake, ellers så gikk alt fint:p

likte den forje mye bedre! får ikke opp ticker eller noe slikt. tok evigheter før jeg fikk logget inn.

Dette er helt genialt å bruke fra telefonen :)

jeg likte godt det som var for 4 år siden:) det forje ble jeg ikke fortrolig med:p men dette virker lett:) jeg hadde fått en gammel signatur tilbake, ellers så gikk alt fint:p

Det er jeg enig i.
Det her synes jeg virker lettere enn det som har vært tidligere.

Jeg fikk ikke til å legge inn bilder med det forrige oppsettet, men nå skal det være like enkelt som det eldsteforumet, og da kanskje jeg klarer det og :D Jeg vet hvordan det skal gjøre, har bare ikke hatt tid til å sette meg inn i det.

Hvis man går på forsiden og over generell, teknisk informasjon heter vel forumet, der ligger det FAQ og en masse tidligere spurte spørsmål.

Det er desverre slik at mange må legge inn profilbilde og signaturer på nytt.
Og legge inn abonneneter på nytt igjen. (tråder man abonnerte på)
Profilbildet mitt har strukket seg litt ser jeg. Så skal få ordnet et nytt et.
Vi beklager dette så mye, men forhåpentligvis er dette innkjøringsproblemer, og ting vil bli mye bedre etterhvert :D

men hvor er tickeren? jeg går inn på min side, der pleide det jo å stå min ticker/signatur...det er jo borte vekk.. mulig jeg bare er dum hehe..
får se på det i morgen da..

nei får ikke frem tickeren :(

fant...prøvde...men som du ser så kommer det bare tekst til ticker...ikke selve tickeren...hm

yes :) fikk frem tickeren... men hvordan får jeg lastet opp et bilde under tickeren fra min data, jeg har det bildet som er for alle junisnupper : tilhører juni 2013. prøver men finer ikke hvor det står last ned fil og fra min data som tidligere...hm... dette er jo hodebry...hehe
men får si meg fornøyd foløpig når jeg fant ut av noe :)

yes :) fikk frem tickeren... men hvordan får jeg lastet opp et bilde under tickeren fra min data, jeg har det bildet som er for alle junisnupper : tilhører juni 2013. prøver men finer ikke hvor det står last ned fil og fra min data som tidligere...hm... dette er jo hodebry...hehe
men får si meg fornøyd foløpig når jeg fant ut av noe :)

Så bra. :) Det er akkurat det jeg har problemer med. Altså ha begge sammen. Jeg fikk lasta opp bildet(det var veldig enkelt. Går innpå signaturfeltet, så inn på det tegnet med et tre på, så lasta opp) Men problemet mitt var da at da ble tickeren min til link igjen. (?) Så har kontaktet hjelp på det. Mulig noen har vet hva en skal gjøre?? Jeg hadde flere linjer mellom. Nå er bildet slettet foreløbig hos meg. Men det blir nok etterhvert.

Nå når vi blir vandt til ny forumet, så blir det jo enkelt å laste opp bilder. Virker veldig brukervennlig egentlig :)

Ser ikke helt ut som det er tilpasset iPad? Får ikke opp annet enn tekst.... Ser litt "gammeldags" ut i designet, men mulig det fungerer fint å bruke.

det gamle forumet var heller ikke det, der kunne ikke jeg legge inn smilefjes eller noe med ipaden. her har jeg ikke prøvd ipad enda:)

hm.... hvorfor må jeg logge meg på to ganger... først når jeg kommer inn på hovedsiden så logger jeg på, og når jeg skal inn på forum, så må jeg logge på enda en gang...

Jeg regner med dette er som når facebook forandrer på utseendet; etter noen uker har vi nok glemt hvordan det var før:)

Back
Topp