Liker ikke det nye forumet.

Enig.... Men vi får neppe det gamle tilbake, så da må vi vel bare bli vant til dette.... emoticon

samma her! Synest det nye er hellt håpløst! Og treigt som fan.... 

Zera skrev:

Ja og håpløst å komme seg inn.emoticon

Zera skrev:

Ja og håpløst å komme seg inn.emoticon

Helt enig. Har lyst til å gi faen i hele sjiten. 

Jeg liker det nye oppsettet veldig godt jeg..

Treghetene er jo bare midlertidig mens de jobber med ting her da.
Ingen liker tregheter, men det er en del av jobben så det må man nesten bare finne seg i.

Hvis jeg ser utenom de midlertidige treghetene liker jeg dette bedre enn det gamle. Blir så bra så.. emoticon

Jeg liker det nye oppsettet veldig godt jeg..

Treghetene er jo bare midlertidig mens de jobber med ting her da.
Ingen liker tregheter, men det er en del av jobben så det må man nesten bare finne seg i.

Hvis jeg ser utenom de midlertidige treghetene liker jeg dette bedre enn det gamle. Blir så bra så.. emoticon

Zera skrev:

Enig, men håper jeg blir vant til dette etterhvert.

liker det virkelig ikke selv jeg, synes det er forferdelig kaotisk her inne.. savner virkelig det gamle forumet, synes det var mye lettere og mye bedre:(
kommer ikke til å være like mye her inne nå vet jeg, tregt som faen og slitsomt og sitte og prøve og finne ut hva jeg har vært inne på og hva jeg ikke har vært inne på, husker liksom ikke alle trådene heller.. og når man kommer ned på siden må man helt opp igjen for å komme tilbake til forsiden generell jo.. før kunne man bare trykke på generell så kom man tilbake men neida!!!
nei dette var en dårlig... tror nok det kan være mange som ikke gidder dette her ja... :(

Helt enig! Det er ikke mye fristende å være her en gang.. Når jeg gidder, så kjeder jeg meg greit for å si det sånn.. :S

Zera skrev:

Ja, vanskelig å få logget seg inn her også.. 

liker det virkelig ikke selv jeg, synes det er forferdelig kaotisk her inne.. savner virkelig det gamle forumet, synes det var mye lettere og mye bedre:(
kommer ikke til å være like mye her inne nå vet jeg, tregt som faen og slitsomt og sitte og prøve og finne ut hva jeg har vært inne på og hva jeg ikke har vært inne på, husker liksom ikke alle trådene heller.. og når man kommer ned på siden må man helt opp igjen for å komme tilbake til forsiden generell jo.. før kunne man bare trykke på generell så kom man tilbake men neida!!!
nei dette var en dårlig... tror nok det kan være mange som ikke gidder dette her ja... :(

Back
Topp