liker du snøen?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Altså,jeg er en pyse som ikke liker snøen,pga bilkjøring.
Den kan godt være i akebakken.

Nei jeg liker ikke snøen pga kjøringa.. Den er fin å se på, å barna storkoser seg, å jeg er glad på barnas vegne når det kommer snø, men så var det denne kjøringa da.... Men stort sett så får jeg mannen te å kjøre [;)]

Elska snøen!!! Å gjere meg ingen ting å setta meg bak ratte på snøføre [:)]

Tine snøen, for å so frysa igjenn, då blir eg rimeli skeptisk å meina alle bør parkera bilane [8D]

Ja,spiller ingen roll meg,kjører uansett!
Synes det er kjempe koselig med snø,er bare så kjedelig at den aldri ligger lenge.

Jeg er enig med deg..Flott i akebakken men er livredd for å kjøre på snøføre

Elsker snøen!! Er barnlig forelsket i snøen!!

Synes det ikke er noe ille å kjøre på snø.. noe annet er det når det er ren isføre.

hater når det er snø ute! for vi bor i et felt,med en braaaaaaaatt bakke på toppen,og den er helt mare katte å komme seg opp,på vinter føre!! men er jo selvfølgelig gøy for unga sin del[;)] f.eks til morgen i dag,så blei Amalie helt i ekstase,pga det var så "masse" snø ute (les 1 cm)[:D]

Her har vi snø/isføre i hvertfall 4-5 mnd i året. Snøen kommer tildlig og ligger lenge. Samme for meg, kjører allikevel[:)] 

i de årene eg har hatt lappen har det ikke gjort meg noen ting. men etter at eg smalt i fjellveggen i 80 km her i november så liker eg det absolutt ikke, kjører minst mulig.
kjører ikke på butikken for å kjøpe ett brød liksom[&:]

Hater snøen, kunne kommet 23 des og reist sin vei 25 des. Gjør meg ingen ting å kjøre på vinterføre å sånn, jeg bare liker den ikke.

Nei, jeg HATER snø!!!!!!!!!!![:'(][:'(]

ORIGINAL: Stine_23

Ja,spiller ingen roll meg,kjører uansett!
Synes det er kjempe koselig med snø,er bare så kjedelig at den aldri ligger lenge.

Det gjør meg ingenting å kjøre på snøføre, men er det glatt ute så er jeg skeptisk...

Back
Topp